Rubenp72 Posted August 29, 2015 Posted August 29, 2015 Goedemiddag allen. Bij deze wil ik mij graag even voorstellen. Zoals te zien heet ik Ruben, ben 42 jaartjes oud en scheer mezelf dus een jaar of 25 (nu ik dit zo schrijf voel ik me oud worden...). Ik ben op dit forum gekomen via Tweakers. Mijn scheergeschiedenis is kort: ooit begonnen met een philishave maar dat heeft mij nooit bekoort. Dus werd het nat scheren met diverse cassettesystemen en spuitbus. Nu voor het eerst met een krabber, wel een avontuur die eerste keer
Snuff Posted August 29, 2015 Posted August 29, 2015 Welkom Ruben, wat is er nu mooier dan een avontuur beleven! En er is zoveel te ontdekken, de eerste stapjes zijn vaak het moeilijkst.
Rob van Rotterdam Posted August 29, 2015 Posted August 29, 2015 Dag Ruben, Welkom op dit forum. De antwoorden die je hier op eventuele vragen zult krijgen zullen alleen maar bijdragen tot meer scheerplezier, dat staat nu al vast. Ik zou zeggen, neem de tijd voor je dagelijkse scheerbeurt en geniet. Voor mij is het nat-scheren iedere keer een moment waar ik naar uitzie. Rob
Snowmiss Posted August 29, 2015 Posted August 29, 2015 Mijn scheergeschiedenis is kort: ooit begonnen met een philishave maar dat heeft mij nooit bekoort.Dus werd het nat scheren met diverse cassettesystemen en spuitbus. Zelfde leeftijd, zelfde geschiedenis (qua scheren) Welkom en veel lees- en scheerplezier!
mhharsta Posted August 30, 2015 Posted August 30, 2015 Welkom Ruben, veel plezier met het nieuwe scheren!
Noud Posted August 31, 2015 Posted August 31, 2015 Welkom! En na verloop van tijd vraag je je af waarom je niet eerder begonnen bent met het scheren met een krabbertje.
Rubenp72 Posted August 31, 2015 Author Posted August 31, 2015 Allemaal bedankt! na drie dagen gaat het ook steeds beter en RAS steekt op.....
Bartmen Posted September 12, 2015 Posted September 12, 2015 Welkom Ruben Hoop dat je niet opgeeft . Het is best wel even een zoektocht naar de juiste krabber en mesjes en zeep enz Succes !
Frup Posted October 3, 2015 Posted October 3, 2015 Welkom Ruben! Je gaat geen spijt krijgen van je overstap.
Recommended Posts