Jump to content

Recommended Posts

Posted

Goedemiddag allen.

Bij deze wil ik mij graag even voorstellen.

Zoals te zien heet ik Ruben, ben 42 jaartjes oud en scheer mezelf dus een jaar of 25 (nu ik dit zo schrijf voel ik me oud worden...).

Ik ben op dit forum gekomen via Tweakers.

Mijn scheergeschiedenis is kort: ooit begonnen met een philishave maar dat heeft mij nooit bekoort.

Dus werd het nat scheren met diverse cassettesystemen en spuitbus.

Nu voor het eerst met een krabber, wel een avontuur die eerste keer :oops:

Posted

Welkom Ruben!

Posted

Welkom Ruben, wat is er nu mooier dan een avontuur beleven! En er is zoveel te ontdekken, de eerste stapjes zijn vaak het moeilijkst.

Posted

Dag Ruben,

Welkom op dit forum. De antwoorden die je hier op eventuele vragen zult krijgen zullen alleen maar bijdragen tot meer scheerplezier, dat staat nu al vast.

Ik zou zeggen, neem de tijd voor je dagelijkse scheerbeurt en geniet. Voor mij is het nat-scheren iedere keer een moment waar ik naar uitzie.

Rob

Posted
Mijn scheergeschiedenis is kort: ooit begonnen met een philishave maar dat heeft mij nooit bekoort.

Dus werd het nat scheren met diverse cassettesystemen en spuitbus.

Zelfde leeftijd, zelfde geschiedenis (qua scheren) ;)

Welkom en veel lees- en scheerplezier!

Posted

Welkom! En na verloop van tijd vraag je je af waarom je niet eerder begonnen bent met het scheren met een krabbertje.

• 2 weeks later...
Posted

Welkom Ruben

Hoop dat je niet opgeeft . Het is best wel even een zoektocht naar de juiste krabber en mesjes en zeep enz

Succes !

• 3 weeks later...