Beun Posted August 28, 2015 Posted August 28, 2015 Heren, Ik ben op de site van BdF aan het kijken, en de Figaro zepen trekken mijn aandacht. Kan iemand mij vertellen waar de zwarte- en goudkleurige potten met zeep naar ruiken? Ik weet dat de rode naar amandel ruikt, en deze sla ik dus over. Alvast bedankt!
Jan Zoethout Posted August 30, 2015 Posted August 30, 2015 Hoi Wesley, Bram (Lampuhkap) heeft ze alle 3 - vraag 't die eens
Beun Posted August 30, 2015 Author Posted August 30, 2015 Hoi Wesley,Bram (Lampuhkap) heeft ze alle 3 - vraag 't die eens Zal ik eens gaan doen, dankjewel!
talibeard Posted August 30, 2015 Posted August 30, 2015 Hier staan ze ook beschreven; we hebben een werkende zoekfunctie op ons forum!
Beun Posted August 30, 2015 Author Posted August 30, 2015 Hier staan ze ook beschreven; we hebben een werkende zoekfunctie op ons forum! Op mijn telefoon werkt deze site niet echt hoe die zou moeten werken. Dus ik dacht probeer het maar even op deze manier.
efsk Posted August 30, 2015 Posted August 30, 2015 we hebben een werkende zoekfunctie op ons forum! Die heb ik ook ontdekt. echt helemaal geweldig!
Recommended Posts