karlimariner Posted July 29, 2013 Posted July 29, 2013 Hallo, Mijn naam is Karl. Sinds 2011 mag ik mezelf eigenaar noemen van mijn eigen cosmetica merk BAUME.BE. Dat komt omdat ik voor mezelf een aftershave balsem en scheercrème ontwikkelde. Verschillende leden van dit forum kennen mij en mijn verhaal (Het zijn zij die me overtuigde om deel te nemen). Mijn complimenten aan de initiatiefnemers. En ik zal mijn best doen om hier wat inhoudelijke bijdrage te leveren vanuit mijn ervaring. Karl ps. Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb vruchteloos getracht een avatar aan te maken. Bestaat er ergens een beschrijving hoe je dit het snelst kan?
Pastapipo Posted July 29, 2013 Posted July 29, 2013 Welkom! Als je eventueel de winkeliersrang zou willen krijgen kan je even een berichtje sturen naar mij of Dr. Paranoid
Lampuhkap Posted July 29, 2013 Posted July 29, 2013 Welkom Karl, leuk dat je hier ook heen gekomen bent! Wens je veel plezier op het forum!
Johan Posted July 29, 2013 Posted July 29, 2013 Eigenaar van een eigen cosmeticamerk ... dat kunnen er niet veel zeggen! Welkom hier, en ik had al eens op je BAUME.BE site gekeken
marzman Posted July 29, 2013 Posted July 29, 2013 Welkom op het forum, BAUME.BE had ik ook al wel eens gezien
Noxa Posted July 29, 2013 Posted July 29, 2013 Welkom Karl, heb je product nog nooit gebruikt maar al wel veel over gehoord.
Barbiere di Figaro Posted August 3, 2013 Posted August 3, 2013 Hallo Karl, Erg leuk dat je er bij bent hier!
Snuff Posted August 8, 2013 Posted August 8, 2013 Hallo, Mijn naam is Karl. Sinds 2011 mag ik mezelf eigenaar noemen van mijn eigen cosmetica merk BAUME.BE Welkom Karl, had al het genoegen om je product te proberen, klasse!
Frans Posted August 16, 2013 Posted August 16, 2013 Hallo Karl, Van harte welkom, veel plezier op dit forum en succes met Baume.Be.
Pastapipo Posted September 13, 2013 Posted September 13, 2013 Top Karl, bedankt dat je ons hebt genoemd in je nieuwsbrief!
-ko- Posted September 14, 2013 Posted September 14, 2013 Ik zag het ook, altijd leuk om te zien dat Shaving Society zijn waarde voor de Nederlandstalige scheerders toe bedeelt krijgt door de Nederlandse scheerwinkels!
Recommended Posts