Loei Posted August 19, 2015 Share Posted August 19, 2015 Hallo allen! Vandaag in Enschede geweest naar Secret Garden en dat was een flinke domper. Weinig keus (alleen zepen geen creams) en alleen maar testers waar de geur al van was vervlogen. Ik ben er nu al uit dat ik een pot van TOBS scheer cream wil hebben, probleem is echter dat ik nergens kan proberen hoe welke geur van TOBS ruikt. Zijn er mensen die een TOBS scheer cream gebruiken en hier willen delen hoe zij de geur ervaren? Ik zou het zeer op prijs stellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted August 19, 2015 Share Posted August 19, 2015 TOBS Sandalwood A classic fougere fragrance with top notes of geranium, lavender, rosemary and liquid amber supported by a heart of carnation, fern and orange blossom resting on a sumptuous base of patchouli, sandalwood, vetivert, powdery musk and rock rose. TOBS Almond Almond fragrance sweetened by marzipan, vanilla and a hint of maple syrup supported by a heart of precious woods, dry fruit and nuts. Contains: Cinnamon Leaf oil. TOBS Lavender A natural lavender interpretation with hints of orange, floral notes and cedarwood. Contains: lavender oil, lavender spike oil. cananga oil and cedarwood oil. TOBS Rose A floral accord with notes of rose and geranium with hints of spicy clove and cinnamon. Contains Geranium oil. TOBS Lemon And Lime Fresh clean citrus fragrance with notes of lemon, lime and orange enhanced by light floral notes and a hint of spice. All this is supported by a woody base. Contains geranium oil, lemon oil, lime oil, nutmeg oil, orange oil and patchouli oil. TOBS Avocado A green floral fragrance with watery green and fruity top notes. The heart reveals notes of lily and cucumber, leading to a base of soft woods and musk. TOBS Mr Taylor A fresh fougere accord with herbaceous top notes of lavender, bergamot, green notes resting on a heart with geranium and soft green fern. The base of this fragrance is ambery with cedar, leathery, moss and musky. Contains cedarwood oil, Patchouli oil and Lavandin Grosso. TOBS Eton College A beautiful masculine fragrance with dominant citrus lemon notes combined with fruity citrus notes of orange and mandarin. All this is blended with gentle floral notes that rest on a base of warm patchouli. Contains Lemon oil and Patchouli oil. TOBS Jermyn Street Collection A modern fresh fougere fragrance with bergamot, lemon, lime and lavender supported by a heart of geranium, neroli and amber resting on a substantive base of musk, patchouli and vanilla. An allergen free fragrance which contains Patchouli oil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loei Posted August 19, 2015 Author Share Posted August 19, 2015 Hey Snuff, bedankt voor de info Had het allemaal aandachtig doorgelezen op de site maar meestal zegt het mij niet zo veel. Ook niet zo'n probleem meer, mijn vriending ervan kunnen overtuigen om er gewoon 2 te bestellen Dus zojuist besteld bij BdF de Eton College en Avocado creams Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted August 19, 2015 Share Posted August 19, 2015 Eton College is top. Voor alle TOBS geldt een kleine hoeveelheid op de kwast geeft in korte tijd veel schuim. Wel voldoende water gebruiken anders droogt het snel in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loei Posted August 19, 2015 Author Share Posted August 19, 2015 Bedankt voor de tip! Had met mijn grapefruit sample vandaag al een vrij dun schuim toen ik de 2e keer wou inzepen, er zat ook maar weinig meer in de kwast. Ik smeer de cream dan wel op mijn gezicht ipv op de kwast, misschien moet ik dat maar eens proberen Link to comment Share on other sites More sharing options...
0013 Posted August 19, 2015 Share Posted August 19, 2015 Het moet sowieso op je gezicht komen uiteindelijk weet ik uit ervaring... Alleen op de kwast is niet handig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoppel Posted August 19, 2015 Share Posted August 19, 2015 Ik heb een lemon en lime in gebruik. De geur past goed bij de zomer. Ik vind hem fris, terwijl anderen het niks vinden. Vandaar dat ik hem ook mocht ontvangen. Over de kwaliteit ben ik meer dan tevreden. Produceert voldoende schuim dat de mesjes goed laat glijden en dat goed verzorgend is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roland Posted August 20, 2015 Share Posted August 20, 2015 ...mijn vriendin ervan kunnen overtuigen om er gewoon 2 te bestellen... Nu al onder de plak...?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted August 20, 2015 Share Posted August 20, 2015 Misschien laat hij zich wel verwennen door zijn vriendin en geeft hij elke maand op wat hij wil hebben Als je ze allemaal eens wil proberen zonder daarom meteen een hele pot aan te kopen neem hier dan een kijkje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
QuantumCat Posted August 20, 2015 Share Posted August 20, 2015 De Advocado is ook erg lekker. Het is ook een 'frisse' geur, lekker in zijn algemeen, daar niet van, maar komt echt tot zijn recht op warme dagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noud Posted August 20, 2015 Share Posted August 20, 2015 Ik heb de St. James Luxury en de Sandalwood. Over andere kan ik dus niet oordelen. De St. James Luxury ruikt subtiel en heeft naar mijn idee een soort 'parfum' achtige geur. Een lekkere frisse geur die mij doet denken aan een luxe scheercreme. De Sandalwood geurt veel sterker. Meer houtachtig en ik krijg altijd een soort nostalgisch gevoel erbij. Doet me ook altijd denken aan Azië haha. Kan het niet zo goed uitleggen. Beide cremes doen qua gebruik niet voor elkaar onder. Verzorgen goed, schuimen goed en makkelijk op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loei Posted August 21, 2015 Author Share Posted August 21, 2015 Ik ben nog aan het wachten op de DHL man, hopelijk kan ik dan nog genieten van de frisse Avocado op deze warme dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted August 21, 2015 Share Posted August 21, 2015 De Avocado van TOOBS is echt een aanrader.Het was ook mijn allereerste creme die ik kocht.Voor velen is dit ook de allerbeste uit hun reeks vanwege zijn verzorgende eigenschappen. Ik heb (op 'shaving shop' na) alle geuren wel gehad en zal blijven terugkeren naar deze Avocado. Heeft er iemand trouwens nog een sample over van de 'shaving shop' ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCORHORSE Posted August 24, 2015 Share Posted August 24, 2015 Van TOBS heb ik de Sandalwood, die voor mij iets te geparfumeerd is en Mr. Taylor. Deze laatste is een hele klassieke, niet te straffe geur, doet denken aan de geur die je zou ruiken als je ergens bij een barbier ergens in de 50's. Beide crèmes hebben trouwens uitstekende scheereigenschappen. Volgende TOBS aankoop wordt Eton (ik haal mijn crèmes en zepen in een winkel met testers aanwezig, kan je eerst ruiken, handig . Maar ik had deze maand al geinvesteerd in Tabac zeep en aftershave en wat op de centjes letten éh... Trouwens: De geur van de Advocato, amai, was niet voor mij, maar over geuren en smaken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted August 31, 2015 Share Posted August 31, 2015 Hoi SCORHORSE, heb je nog het adres van die winkel ? zodat ik ook kan ruiken ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts