Jump to content

voorstellen

Hal

Recommended Posts

Ik scheerde me altijd met redelijk plezier met mijn gilette fusion mesjes en niveau schuim uit een bus..

Tot ik bij het zoeken naar een leren portemonnaie op een amerikaanse site ook "men groomig" artikelen zag. Dus gestart met pommades gebruiken, andere zeep dan de supermarkt hier en me iets meer ben gaan verdiepen in zepen voor scheren.

Bij de vraag van mijn vriendin, "wat wil je voor je verjaardag" heb ik namens haar voor mijzelf daarom een stylo set van muhle aangeschaft.

Toen ging het heel snel en probeer ik veel. Nu een paar maanden verschillende dingen geprobeerd, mijn eerste voorkeuren:

- Astra mesjes. Feather was nog veel te heftig voor mij en Derby iets te soft. Shark goed, Astra dus beter.

- Cella, schuimt bij mij geweldig en vind de geur erg lekker. De geuren van mijn muhle scheercreme en twee tobs bevallen minder.

- Imperial barber after shave balm. Ben het merk hier nog niet via de zoekfunctie tegen gekomen, maar vind het echt goede after shave balm en de scheer zeep is goed als ik een neutrale geur wil gebruiken.

Bij mijn ouders verteld dat ik meer klassiek ben gaan scheren en prompt brachten ze de open krabber van mijn opa. Krabber is waarschijnlijk uit de jaren 20 van de vorige eeuw en helaas merkloos. Zal later eens een foto plaatsen en vragen of iemand er iets over weet..

Ik lees erg graag al jullie ervaringen met producten, goede scheertips en eventueel ook goede adressen in het noorden van nederland. Ook als ik niet ergens reageer: dank voor alle info die dit forum geeft.

Groeten!

Welkom ! welke twee cremes van tobs heb je ?

Dank allemaal voor het welkom!

Mijn tobs zijn eton college en coconut. De eton kon ik echt niet aan wennen (schuim wel goed) en gaat op de post naar iemand anders :)

De coconut ga ik toch nog een paar keer proberen om het voordeel van de twijfel te geven.

Welkom ! welke twee cremes van tobs heb je ?

Dank allemaal voor het welkom!

Mijn tobs zijn eton college en coconut. De eton kon ik echt niet aan wennen (schuim wel goed) en gaat op de post naar iemand anders :)

De coconut ga ik toch nog een paar keer proberen om het voordeel van de twijfel te geven.

Jammer dat je niet kan wennen aan de eton college.Zelf heb ik daar een 20ml sample van en vind m best wel lekker.Het heeft een limoenachtige geur, vind ik.Dus ik vind het eigenlijk een afgetrokken versie van de toobs 'Lemon & Lime'

Als je iets lekkers zoekt van toobs kan ik je de 'Avocado' aanraden.