vlamofiel Posted August 17, 2015 Posted August 17, 2015 Na een ietwat onsubtiele binnenkomer in het Giveaway topic hier dan een hopelijk iets betere tweede indruk. Via een topic op Gathering of Tweakers kwam ik uit bij dit forum. Ik was op zoek, op Tweakers, naar tips over goede scheermesjes, omdat ik me (en mijn huid ook) bleef irriteren aan flut-scheermesjes. Daar, en ook hier las ik enthousiaste verhalen over het 'klassiek scheren'. Wat me aanspreekt is het punt dat als we ons, als mannen, toch ons hele leven 'moeten' blijven scheren, we het beter zo leuk mogelijk moeten maken. Impulsief als ik ben kocht ik direct een startsetje. Met enige spanning schoor ik met vanavond voor het eerst met mijn Edwin Jagger DE89, nu met nog een beetje gloeiende wangen heb ik het volgende geleerd: Dit kan best leuk worden! Hoewel het behoorlijk wat tijd kost Het ook nog een beetje eng is Vooral om tegen de groeirichting in te scheren Dat aluin wonderspul is Dat het krabbertje wel direct dof werd, dus meteen weer even het chroom opgepoetst. Dat het toch wonderbaarlijk is dat mannen al scherende videos van zichzelf maken
Guest Gusto Posted August 17, 2015 Posted August 17, 2015 Welkom flamofiel! stel je even voor in het Welkom topic.
efsk Posted August 17, 2015 Posted August 17, 2015 Hoi! De tijd wordt korter, tot het punt dat je het te kort vindt duren. Videos van scherende mannen zijn aan mij niet besteed. Wonderbaarlijk vind ik het echter ook.
Snuff Posted August 17, 2015 Posted August 17, 2015 Welkom, de eerste stappen zijn altijd wat onzeker, je zult ondervinden dat het straks allemaal sneller, beter en leuker zal worden mits wat oefenen.
PI56 Posted August 17, 2015 Posted August 17, 2015 Welkom Flamofiel. Tja, DE-, SE-, en open mes scheerders. Het is een apart slag mannen. En jij hoort daar nu ook bij.
mhharsta Posted August 17, 2015 Posted August 17, 2015 Van harte welkom, fijn dat je goed door je eerste scheerbeurt met de krabber bent gekomen. Beter en sneller komt vanzelf!