Jump to content

website ondekt

Willieman

Recommended Posts

Onder de Deihard shavers onder ons zullen er best wel wat website's ondekt zijn.

Mijn schoonbroer heeft een link met mij gedeelt .

deze website verkoopt ook scheerspullen Maarrrrr

Deze heren doen ook DE Safety Razors restaureren en doen ze ook bebehandelen met Rhodium, of 24KR gold plated etc etc

Het bedrijf zit wel in Amerika. Kosten variëren tussen de € 50,00 en € 70,00 voor Rhodium behandeling

Morgen gaan 2 x Gilette Fatboy en een Slim die kant uit en we zijn erg benieuwd naar de resultaten.

als we de recencies mogen geloven dan is het geen verkeerde keuze

http://www.razoremporium.com/safety-razor-revamp-service

Morgen gaan 2 x Gilette Fatboy en een Slim die kant uit en we zijn erg benieuwd naar de resultaten.

als we de recencies mogen geloven dan is het geen verkeerde keuze

Opgelet zijn ook veel klachten over!

Ik heb zelf uiteen lopende reviews gelezen, ook heb ik zelf onderzoek gedaan omdat ik een merkur wou laten platen in Rosegold.(wat niet mogelijk is omdat de merkur van zamac metaal gemaakt wordt) dit werdt overigens gewoon aangeboden op de website zelf (toen nog)

Toen zeiden ze tegen mij dat ze deze service wel werd aanboden maar dat op dat moment helemaal niets mogelijk was omdat hun electroplater tekort was geschoten in een aantal dingen en ze nu bezig waren met inhuis service. Wat ik hier van begreep is dat de recenties uit het verleden bij die electroplater vandaan kwamen.

Ikzelf heb op dat moment eieren voor mijn geld gekozen en het maar niet laten doen bij deze mensen. ik ben wel erg benieuwd naar de resultaten, hopelijk post je wat foto's van het eind resultaat. Op dit moment sluit ik me nog bij Marcel en Snuff aan.

Ik? Ik heb nog nooit wat opnieuw laten doen, ik had een tijdje geleden het voornemen om een paar krabbers bij ene Dave uit de UK te laten doen maar hij is ermee gestopt helaas.

Haha ik bedoelde eigenlijk welke plating willieman gebruikte voor zijn 3 ingezonden krabbers, maar bedankt voor de info Die uit de UK die heb ik ook zien staan jammer want die leverde goed werk hoorde ik. Ik zelf wou kronacruizer of therazorspa proberen heb goede resultaten gezien bij Jan en Ron :D maar voor nog ben ik ook benieuwd naar de ervaringen van Willieman.

• 2 months later...

Het heeft even geduurd, Maar de Krabbers zijn klaar.

ze liggen nog bij mijn schoonbroer maar de 21e heb ik ze.

alles is goed gegaan, geen verkeerde handles terug gemonteerd, gewoon zoals het hoort.

EN ze zien er haast nieuw uit met dat rhodium.

als ik ze terug heb, dan komen de foto,s van eigen