Snuff Posted August 8, 2015 Share Posted August 8, 2015 (edited) https://goo.gl/B7pAfh Nog maar eens een poging om op de succeswagen van de synthetische borstels mee te rijden. Edited August 12, 2015 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted August 8, 2015 Share Posted August 8, 2015 Die Vulfix lijkt op de kwast die WD ook gebruikt, maar dan met een wat luxer handvat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted August 16, 2015 Share Posted August 16, 2015 Tja, een nieuwe syntheet van zo'n beetje mijn favoriete kwastenbouwer is wel interessant maar ondanks mijn positieve ervaringen met de kwast van TGC vind ik ééntje wel genoeg en blijf ik toch nog maar even bij natuurlijke borstels. Wel denk ik dat de opmars van kunstkwasten niet meer te stoppen is en verwacht ik op de wat langere termijn dat ze in het luxere segment een flinke hap gaan nemen uit het dassenaanbod; de kwaliteitsverschillen worden steeds kleiner terwijl de syntheten beduidend betaalbaarder zijn. Bovendien geen issues voor wat betreft diervriendelijkheid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gusto Posted August 16, 2015 Share Posted August 16, 2015 Ik blijf het toch, een beetje zielloze dingen vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wimbouman Posted August 25, 2015 Share Posted August 25, 2015 Zien er prima uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts