Thijs Posted August 6, 2015 Posted August 6, 2015 Hallo! Na wat opstart problemen door mijn enthousiastme hier even een bericht. Ik ben vrij recent gestart met het scheren met een open scheermes en kan nog veel leren betreft het goed hanteren van een mes Zag hier al leuke berichten en tips op shavingsociety. hier gekomen via een maat van me die via dit forum al kende. Groeten thijs
efsk Posted August 6, 2015 Posted August 6, 2015 Hoi! Toch kan ik je aanraden een echt mes te proberen. Wordt het alleen nog maar leuker
Kamp Posted August 6, 2015 Posted August 6, 2015 hoi en ben het hellemaal met Richard eens, een echt open mes is zoveel lekkerder.
Telemachos Posted August 6, 2015 Posted August 6, 2015 Hi Thijs! Leuk om meer open scheermes newbies te zien
PI56 Posted August 7, 2015 Posted August 7, 2015 Welkom Thijs. Dat je het scheren met een open mes maar snel onder de knie mag hebben.
QuantumCat Posted August 7, 2015 Posted August 7, 2015 Welkom! Zo ben ik ook begonnen! Een jaar of wat geleden overgeschakeld naar een "echt" open mes: het wordt idd alleen maar beter!
MisterT Posted August 11, 2015 Posted August 11, 2015 Welkom Thijs, Veel lees schrijf en scheer plezier. Groet T.
Recommended Posts