Jump to content

Barbier in Hengelo

Loei

Recommended Posts

Ik weet niet of ik in dit topic goed zit maar here goes.

Ik woon in Almelo(ooo) (Twente) en baal er van dat hier weinig scheershops in de buurt zijn.

Er is Secret Garden in Enschede en daar houd het mee op, hierna is het volgende advies om naar Münster te gaan.

Hierdoor ben ik op zoek gegaan naar drogisten met luxe scheer artikelen maar helaas niets te vinden hier.

Nu heb ik per e-mail een kapper in Hengelo benaderd genaamd Baard en Haar met de vraag of daar los scheer artikelen verkocht worden.

Er werd mij verteld dat zij toevallig bezig waren om Proraso te gaan verkopen en nog een ander merk welke men nog niet wou noemen.

Eind volgende week kregen ze de boel binnen (hij zou me berichten), die week erop heb ik vakantie ( 8-) ) en ben ik van plan een bezoekje te brengen om te zien wat ze hebben.

Wellicht dat anderen in Twente hier ook wat aan hebben :) (en misschien wel Barbiere di Figaro?)

Ik laat jullie allen uiteraard weten wat ik daar tegen kom ;)

Ik ben een keer bij de secret garden geweest.. Ze hebben wat spullen van Edwin Jagger en nu volgens mij ook proraso? Dat weet ik niet zeker maar dat heb ik eens voorbij zien komen. Ik woon in Tubbergen en kom nog wel vaak in almelo misschien dat ik iets heb wat je graag wil proberen? Pb maar

• 2 weeks later...

In Almelo op de hoek van de oranjestraat en ootmarsumsestraat zit de barbershop. Iraanse kapper geloof ik die ook het één en ander aan scheerzepen verkoopt, de prijs is echter iets minder zachtaardig. Je kunt je er ook laten scheren incl gezichtsmassage etc. Het is verder een druk bezochte kapper.

Die kende ik nog niet!

Misschien maar eens kijken dan, weet je zo welke merken ze hanteren?

Ik had eerder nog een andere kapper in Almelo benaderd maar die reageerde vrij kortaf dat ze producten niet los verkochten.

Volgens mij heeft hij een aantal proraso producten, Gillette en nog wat ander spul dat mij niet bekend voor kwam. Je zou hem eventjes kunnen bellen. Prijzen zijn wel pittig voor spul. Ik dacht destijds rond de 11 euro betaald te hebben voor een proraso kuipje.

ben benieuwd dan :)

Volgens mij heeft hij een aantal proraso producten, Gillette en nog wat ander spul dat mij niet bekend voor kwam. Je zou hem eventjes kunnen bellen. Prijzen zijn wel pittig voor spul. Ik dacht destijds rond de 11 euro betaald te hebben voor een proraso kuipje.

Wat voor gillette spul, bedoel je scheercreme?

11 euro voor proraso vindt ik wel erg duur btw.

• 2 weeks later...

Even een update!

Bas heeft me aangegeven op zijn facebook pagina foto's te hebben geplaatst van zijn nieuwe voorraad en dat ziet er erg goed uit!

Een aardige Proraso collectie en meerdere Pinaud aftershaves!

Ik ga er zelf zeer zeker een kijkje nemen :)