ShockWave_Omega Posted July 28, 2013 Posted July 28, 2013 Net een Nederlandse krabber gekocht op een rommelmarkt (ja zo heel af en toe ligt er nog wat tussen) een Gladweg. Voor een leuke Nederlandse prijs . Ben hem nu aan het schoonmaken. Zitten ook nog oude mesjes bij die ik .. niet zal gebruiken maar er zitten dus ook nog van die papieren houdertjes voor de mesjes bij. Erg leuk om te zien.
ocellaris Posted July 28, 2013 Posted July 28, 2013 Zou je er een fotootje van kunnen trekken? Ben wel benieuwd hoe die eruit ziet.
donnie Posted July 28, 2013 Posted July 28, 2013 Aan de reclame te zijn is het behoorlijk vintage: Dit merk was bekend in de jaren 1925-1950, gaaf man, wat heb je er voor betaald? edit: is dit hem
ocellaris Posted July 28, 2013 Posted July 28, 2013 Die vent heeft wel flink wat razorburn Googelen op Gladweg laat ook een coole straight zien. Ik moest ook meteen aan razorburn denken Mooie foto's
ShockWave_Omega Posted July 28, 2013 Author Posted July 28, 2013 Vraagprijs was ... 5 euro heb hem voor 4 euro mee genomen. Zoals gezegd incl. doosje 2 mesjes houders (incl gebruikte vintage mesjes). Het doosje: In het doosje: Uit het doosje met all spullen er om heen: Nette kop met kammetje die had ik nog geen : En in delen: Denk wel dat ik hem gewoon ga gebruiken (niet met de mesjes die er bij zaten.. Ik weet niet of iemand daar nog interesse in heeft btw.. anders wordt het kliko werk denk ik). Foto's zijn het al schoongemaakte mesje. Zat redelijk wat scheer..zooi op.
Pastapipo Posted July 28, 2013 Posted July 28, 2013 Die nacet zat ook in mijn sample pack, maar dan nieuwe. Grappig dat ze al zo oud zijn dan. Mooi dingetje wel! Vind het plastic uiteinde alleen wat minder, maar voor 4 euro geen reden om te klagen
Noxa Posted July 28, 2013 Posted July 28, 2013 Jammer van dat plastic inderdaad, verder een mooi krabbertje hoor!
ShockWave_Omega Posted July 28, 2013 Author Posted July 28, 2013 Net een BBS gedaan met de Gladweg. Een stuk strakker dan mijn Gillette Ball End Tech. De open kam is lekker agressief en zorgt voor een lekkere glade scheerbeurt.
Marcel Posted July 28, 2013 Posted July 28, 2013 Een leuke vangst voor een erg nette prijs! Er zijn verzamelaars van vintage mesjes, zolang het papiertje er maar bij zit. Ik zou ze niet meteen wegmikken.
marzman Posted July 28, 2013 Posted July 28, 2013 Ik zou de mesjes bewaren, mocht je het ding ooit willen verkopen dan is het een veel leuker product met die mesjes erbij.
ShockWave_Omega Posted July 29, 2013 Author Posted July 29, 2013 Hmm ja misschien is het wel leuk om dit bij het doosje te houden. Ik laat ze iig allemaal in de verpakkingen zitten (die overigens al wel open zijn geweest). Kan verder geen kwaad eigenlijk.
Recommended Posts