Jump to content

Recommended Posts

Posted

Net een Nederlandse krabber gekocht op een rommelmarkt (ja zo heel af en toe ligt er nog wat tussen) een Gladweg. Voor een leuke Nederlandse prijs :).

Ben hem nu aan het schoonmaken. Zitten ook nog oude mesjes bij die ik .. niet zal gebruiken maar er zitten dus ook nog van die papieren houdertjes voor de mesjes bij. Erg leuk om te zien.

Posted

Aan de reclame te zijn is het behoorlijk vintage: resolve?urn=urn:gvn:RA01:30051001478095&role=image&size=medium

Dit merk was bekend in de jaren 1925-1950, gaaf man, wat heb je er voor betaald?

edit: is dit hem 84085-A-C_1.jpg

Posted
Die vent heeft wel flink wat razorburn :D

Googelen op Gladweg laat ook een coole straight zien.

Ik moest ook meteen aan razorburn denken :lol: Mooie foto's :)

Posted

Vraagprijs was ... 5 euro heb hem voor 4 euro mee genomen. :mrgreen: Zoals gezegd incl. doosje 2 mesjes houders (incl gebruikte :? vintage mesjes).

Het doosje:

20130728_184737.jpg

In het doosje:

20130728_184749.jpg

Uit het doosje met all spullen er om heen:

20130728_184818.jpg

Nette kop met kammetje die had ik nog geen :P:

20130728_184829.jpg

En in delen:

20130728_184846.jpg

Denk wel dat ik hem gewoon ga gebruiken (niet met de mesjes die er bij zaten.. Ik weet niet of iemand daar nog interesse in heeft btw.. anders wordt het kliko werk denk ik). Foto's zijn het al schoongemaakte mesje. Zat redelijk wat scheer..zooi op.

Posted

Die nacet zat ook in mijn sample pack, maar dan nieuwe. Grappig dat ze al zo oud zijn dan.

Mooi dingetje wel! Vind het plastic uiteinde alleen wat minder, maar voor 4 euro geen reden om te klagen :D

Posted

Een leuke vangst voor een erg nette prijs!

Er zijn verzamelaars van vintage mesjes, zolang het papiertje er maar bij zit. Ik zou ze niet meteen wegmikken.

Posted

Ik zou de mesjes bewaren, mocht je het ding ooit willen verkopen dan is het een veel leuker product met die mesjes erbij.

Posted

Hmm ja misschien is het wel leuk om dit bij het doosje te houden. Ik laat ze iig allemaal in de verpakkingen zitten (die overigens al wel open zijn geweest). Kan verder geen kwaad eigenlijk.