efsk Posted August 2, 2015 Posted August 2, 2015 Krabbers met doosje liggen gewoon in doosje op de plank. Krabbers zonder doosje slingeren daartussen. Na de zaag en de speedboor ter hand te hebben genomen slingeren ze nog steeds, maar dan rechtop. Dient nog afgewerkt. Bovendien bleek 13mm niet voor alle slingerende krabbers afdoende: ik heb er twee waar 14 precies pas voor is, maar die maat boor heb ik weer niet.
Snuff Posted August 2, 2015 Posted August 2, 2015 Hij is niet meer helemaal "straight" Ah waarom ook niet, je kan een voorkeur hebben voor het resultaat dat een open mes geeft maar waarom ook de rest van het scheer universum eens niet verkennen. Is wel zo netjes Richard, zonde om ze zomaar te laten rondslingeren. Nu nog even wat lak of verf erover.
marco Posted August 2, 2015 Posted August 2, 2015 Ik heb hier wel een vlinderboor van 14 mm liggen Richard. Die mag je wel ff komen gebruiken.
Rob van Rotterdam Posted August 2, 2015 Posted August 2, 2015 Nou, dat foto's uploaden moet iemand me nog maar eens uitleggen, of vertellen waar ik dat kan vinden. Rob
efsk Posted August 2, 2015 Author Posted August 2, 2015 Eerst op imgur oid gooien, en dan de goeie link plakken
Snowmiss Posted August 2, 2015 Posted August 2, 2015 Ik heb hier wel een vlinderboor van 14 mm liggen Richard. Die mag je wel ff komen gebruiken. Hier nog een die je kan lenen. Is misschien iets dichterbij
efsk Posted August 2, 2015 Author Posted August 2, 2015 Dank u beiden voor het aanbod. Ik kijk dit even aan en als het mijn weg te gaan wordt hoort u van me.
Rob van Rotterdam Posted August 2, 2015 Posted August 2, 2015 Nog een keer proberen. Mijn scheerstandaard, in alle eenvoud: http://i49.photobucket.com/albums/f290/RobvanRotterdam/IMG_0418_zpszeubn20i.jpg Rob
Snowmiss Posted August 2, 2015 Posted August 2, 2015 Nog een keer proberen.Mijn scheerstandaard, in alle eenvoud: http://i49.photobucket.com/albums/f290/RobvanRotterdam/IMG_0418_zpszeubn20i.jpg Rob De volgende keer de link tussen de [ img ] tags
efsk Posted August 2, 2015 Author Posted August 2, 2015 Dat is je kom. Dat is geen ontstopper. Bewijst wel dat eenvoud werkt trouwens
marco Posted August 2, 2015 Posted August 2, 2015 Dank u beiden voor het aanbod. Ik kijk dit even aan en als het mijn weg te gaan wordt hoort u van me. Prima. Mocht je hier willen komen boren dan kan je me meteen uitleggen hoe het antieke Duitse slijpsteentje werkt dat ik heb liggen. Want ondanks dat ik me er voorlopig niet meer volledig aan wil wagen, kriebelt het wel nog steeds. Ik denk dat ik deze of volgende week maar weer eens een Gold Dollar (jaja...) pak als ik de badkamer voor mezelf heb
marco Posted August 2, 2015 Posted August 2, 2015 Dat is je kom. Dat is geen ontstopper.Bewijst wel dat eenvoud werkt trouwens Er is ook niks dat jou ontgaat he Zou de kom andersom staan dan zou het onderscheid nog kleiner worden
Recommended Posts