Big Gerard Posted July 31, 2015 Share Posted July 31, 2015 Dag allen, Ik vroeg mij af wie hier nog meer ervaring heeft met de scheercreme van Musgo? Ik heb in de afgelopen maanden heel veel verschillende (25+) creme's en zepen geprobeerd door middel van samples, een review hiervan zal later volgen. Maar de winnaar qua beschreming en verzorging is Musgo. Ik heb echter enkel de 'classic' geprobeerd, zijn de andere vergelijkbaar, beter? Daarnaast heb ik eigenlijk een hekel aan tubes, maar ik vrees dat er voor Musgo geen andere opties zijn, of zijn er mensen die Musgo kennen als scheerzeep ipv van scheercreme? Als laatste wil ik eigenlijk nog meegeven dat ik het gek vind, dat er zo weinig geschreven is over Musgo op dit forum, of ben ik de enigste die Musgo zo geweldig vind Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted July 31, 2015 Share Posted July 31, 2015 Dag allen, Ik vroeg mij af wie hier nog meer ervaring heeft met de scheercreme van Musgo? Ik heb in de afgelopen maanden heel veel verschillende (25+) creme's en zepen geprobeerd door middel van samples, een review hiervan zal later volgen. Maar de winnaar qua beschreming en verzorging is Musgo. Ik heb echter enkel de 'classic' geprobeerd, zijn de andere vergelijkbaar, beter? Daarnaast heb ik eigenlijk een hekel aan tubes, maar ik vrees dat er voor Musgo geen andere opties zijn, of zijn er mensen die Musgo kennen als scheerzeep ipv van scheercreme? Als laatste wil ik eigenlijk nog meegeven dat ik het gek vind, dat er zo weinig geschreven is over Musgo op dit forum, of ben ik de enigste die Musgo zo geweldig vind Heb de zeep. Erg prettig. Zie mijn Sotd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted July 31, 2015 Share Posted July 31, 2015 Ik heb onlangs de Musgo Real Classic gebruikt afkomstig van een sample, was er alles behalve kapot van, nog van de geur (mijn vrouw rook amper wat toen ik het haar vroeg) nog van de eigenschappen. Blijft natuurlijk de vraag was de sample wel goed want ik las al vele lofzangen hierover. Ik hou trouwens ook absoluut niet van tubes anders had ik wellicht toch eens een potje aangeschaft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted July 31, 2015 Share Posted July 31, 2015 Heren, dit is toch heel makkelijk op te lossen? Men neme een potje met deksel naar keuze (tupperware, grundtal bakje van ikea....) Men knijpt het tubetje leeg in het potje naar keuze en voila: Musgo Real crème in een potje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted July 31, 2015 Share Posted July 31, 2015 De zeep in een potje heeft toch mijn voorkeur. Is een mooi stevige puck. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhharsta Posted July 31, 2015 Share Posted July 31, 2015 Goed bekeken Marco Ik heb trouwens ook liever een stevige zeep in een mooi bakje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted July 31, 2015 Share Posted July 31, 2015 Heren, dit is toch heel makkelijk op te lossen?Men neme een potje met deksel naar keuze (tupperware, grundtal bakje van ikea....) Men knijpt het tubetje leeg in het potje naar keuze en voila: Musgo Real crème in een potje. Werkt niet voor mij Marco, heb het wel eens geprobeerd en je krijgt na een dag een soort sopje in een kommetje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted July 31, 2015 Share Posted July 31, 2015 Ik heb onlangs de Musgo Real Classic gebruikt afkomstig van een sample, was er alles behalve kapot van, nog van de geur (mijn vrouw rook amper wat toen ik het haar vroeg) nog van de eigenschappen. Blijft natuurlijk de vraag was de sample wel goed want ik las al vele lofzangen hierover. Ik hou trouwens ook absoluut niet van tubes anders had ik wellicht toch eens een potje aangeschaft. Ik heb een tijdje geleden ook een sample van Musgo Real Classic gebruikt en ik was er toen echt lovend over.Ik dacht dat ik dat in SOTD had geschreven.Een groene creme die een beetje kruidig en mentholachtig was. Ik had echt een mooie stevige vette schuim die echt lang op het gezicht bleef zitten. Ik vond m veel beter dan bijvoorbeeld de DR Harris creme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted July 31, 2015 Share Posted July 31, 2015 Heren, dit is toch heel makkelijk op te lossen?Men neme een potje met deksel naar keuze (tupperware, grundtal bakje van ikea....) Men knijpt het tubetje leeg in het potje naar keuze en voila: Musgo Real crème in een potje. Werkt niet voor mij Marco, heb het wel eens geprobeerd en je krijgt na een dag een soort sopje in een kommetje. Oh wat raar. Dus zodra je dat spul "verhuist" verliest het zijn structuur. Ik weet nou niet of dat de kwaliteit is die je wenst van een scheercrème. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorical Posted August 1, 2015 Share Posted August 1, 2015 Ik heb zowel de zeep als de crème uit een tube. De zeep heeft wat aandacht nodig maar de creme, ik ben geneigd om iedere keer die tube weer te pakken. Het ruikt, schuimt, glijdt en verzorgt geweldig. Ik gebruik de original uit de witte tube. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted August 1, 2015 Share Posted August 1, 2015 Uit de witte tube ? dan zal dat de 'oak moss' wel zijn ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
3gor4 Posted August 3, 2015 Share Posted August 3, 2015 Uit de witte tube ? dan zal dat de 'oak moss' wel zijn ? En wat het werkelijke verschil is tussen beide tubes!?!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorical Posted August 5, 2015 Share Posted August 5, 2015 Ik heb deze Het is te koop bij de fabriekswinkel van Claus Porto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted August 7, 2015 Share Posted August 7, 2015 Ik heb deze Het is te koop bij de fabriekswinkel van Claus Porto Een rare vraag maar heeft deze witte tube een groene creme ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorical Posted August 9, 2015 Share Posted August 9, 2015 Ik heb deze Het is te koop bij de fabriekswinkel van Claus Porto Een rare vraag maar heeft deze witte tube een groene creme ? Niet zo'n rare vraag maar de kleur is inderdaad lichtgroen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 Ondertussen heb ik uit een aantal samples ook de 'Spiced Citrus', 'Orange Amber' en de 'OAK Moss' gebruikt. Deze geuren, vooral de Spiced Citrus en OAK Moss vind ik heerlijke geuren maar vind de glij eigenschappen en bescherming maar niks en voelt m'n huid na afloop schraal en branderig. De Classic daarentegen vond ik wel erg goed en vind ik een van de betere crèmes die ik gebruikt heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireshrimp Posted December 21, 2015 Share Posted December 21, 2015 Ik heb de Real Spiced Citrus nu een paar keer gebruikt. Eigenschappen zijn ok, maar ik vindt de geur niet opvallend sterk. Had gehoopt dat deze wat sterker zou zijn. DE TFS geuren kunnen mij meer bekoren. Hij zal wel opkomen, maar zal deze variant niet nog een keer aanschaffen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KugelFanger Posted December 22, 2015 Share Posted December 22, 2015 Waar halen jullie deze creme's eigenlijk vandaan als ik vragen mag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gusto Posted December 22, 2015 Share Posted December 22, 2015 G&C heeft er een aantal in het assortiment. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireshrimp Posted December 23, 2015 Share Posted December 23, 2015 Waar halen jullie deze creme's eigenlijk vandaan als ik vragen mag? BdF heeft er ook een aantal in het assortiment Link to comment Share on other sites More sharing options...
KugelFanger Posted December 23, 2015 Share Posted December 23, 2015 Ja bij bdf heb ik 3 soorten gezien. Maar door die foto ben ik eigenlijk wel benieuwd naar allemaal. Bedankt voor de info Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts