ocellaris Posted July 28, 2013 Posted July 28, 2013 Vorige week kwam hij dan eindelijk binnen, een gillette slim adjustable Hij ziet er perfect uit, nu nog een keer een mooie black beauty op de kop tikken Prachtig plaatje toch
Marcel Posted July 28, 2013 Posted July 28, 2013 Die ziet er goed uit! Heb je hem al geprobeerd? Dit zijn echt uitstekende krabbers, hoewel ze qua populariteit wat in de schaduw staan van hun dikkere, oudere broer, de Fatboy. Ik ben van mening dat ze niet voor elkaar onder doen.
ocellaris Posted July 28, 2013 Author Posted July 28, 2013 Dank jullie Heb hem al meerdere malen gebruikt en hij scheert heerlijk, op standje 9 dan. Standje 1 ook geprobeerd maar dat viel echt tegen, net of mn feather verandert in een derby De fatboy wil ik ook erg graag hebben, samen met de black beauty. Maar goed, als je maar tijd van leven hebt.
Widowmaker Posted July 28, 2013 Posted July 28, 2013 Ik gebruik mijn slim ook dagelijks op standje 5 met feathers Gein van die adjustible is dan ook, dat je hem helemaal kunt instellen naar je eigen voorkeur rekening houdend met de zwaarte van de baardgroei en je favoriete DE mes.
ocellaris Posted July 28, 2013 Author Posted July 28, 2013 Jah, bovenste plank van de kast heb ik in bruikleen bij mn vrouw dat lelijke ding genaamd nepbloem moest blijven liggen Heb allen nog maar 1 en 9 geprobeerd, morgen zal ik hem eens op 8 proberen, best wel leuk dat je met 1 krabber verscillende ervaringen kunt opdoen.
Bar_Bier! Posted August 19, 2013 Posted August 19, 2013 Jah, bovenste plank van de kast heb ik in bruikleen bij mn vrouw dat lelijke ding genaamd nepbloem moest blijven liggen Heb allen nog maar 1 en 9 geprobeerd, morgen zal ik hem eens op 8 proberen, best wel leuk dat je met 1 krabber verscillende ervaringen kunt opdoen. En, en, en..?? Mooi mes! Zo één wil ik ook nog wel es..
dan79 Posted January 23, 2014 Posted January 23, 2014 De Gillette Slim Adjustable is een heel mooie krabber. Zeer degelijk en ook leuk dat ie verstelbaar is in diverse standen(van mild naar agressief). Als je er nog 1 kan scoren via marktplaats of je kan nog een exemplaar krijgen die van je grootvader was/is, dan heb je een top krabber en heb je in feite geen andere krabbers meer nodig. Er zijn prima moderne krabbers van Edwin Jagger/Merkur/Muhle etc te krijgen, maar de oude gillettes werken nog prima en zijn degelijk gemaakt en vind je vaak 2e hands in prima staat. De slim adjustable is daar ook een voorbeeld van. Zet dat af tegen de moderne plastic cartridge systemen, die zullen waarschijnlijk niet 50 jaar of meer meegaan zoals deze gillette slim adjustable. Prima vangst, en prachtige foto's
Snuff Posted January 23, 2014 Posted January 23, 2014 Jah, bovenste plank van de kast heb ik in bruikleen bij mn vrouw dat lelijke ding genaamd nepbloem moest blijven liggen Heb allen nog maar 1 en 9 geprobeerd, morgen zal ik hem eens op 8 proberen, best wel leuk dat je met 1 krabber verscillende ervaringen kunt opdoen. Zozo jij MAG iets in leen gebruiken bij je vrouw? Laat me eens raden, heel lichte baardgroei? Mooie en goede krabber heb je daar te pakken, zal je vast heel prettige scheerbeurten opleveren.
Recommended Posts