Jump to content

Aantal berichten per pagina

Oogje

Recommended Posts

Kan ik dit ergens instellen?

Ik vind het vooral op m iPad prettiger om te scrollen dan telkens naar een volgende pagina te moeten.

Heb al zitten zoeken in het gebruikerspaneel maar daar kan ik het niet vinden.

Edited by Guest

Toch toe kunnen voegen (ziet er niet netjes uit, maar moet het zijn voor nu) Heb het getest, en op 100 gezet, en het werkt:

- Ga naar gebruikers paneel

- Forumvoorkeuren

- Weergaveopties wijzigen

- {VIEW_POSTS_PER_PAGE]: aanpassen.

Zie:

posts%20per%20pagina.png

Als het bijv. Op 100 staat, staat er in het forum overzicht nog wel steeds 1, 2 pagina's (per 10 ingedeeld dus). Als je dan op bijv. Pagina 2 klikt krojg je de berichten te zien vanaf die pagina, maar terug naar pagina 1 kan dan niet. Dan moet je weer terug naar de forum index en het topic opnieuw aanklikken.

Niet ernstig, maar viel me op en misschien kan je er wat mee

Als het bijv. Op 100 staat, staat er in het forum overzicht nog wel steeds 1, 2 pagina's (per 10 ingedeeld dus). Als je dan op bijv. Pagina 2 klikt krojg je de berichten te zien vanaf die pagina, maar terug naar pagina 1 kan dan niet. Dan moet je weer terug naar de forum index en het topic opnieuw aanklikken.

Niet ernstig, maar viel me op en misschien kan je er wat mee

Dankje :) had ik ook al gezien inderdaad, en ben er ook even ingedoken maar is een stukje code wat ik niet zo 1-2-3 recht kan trekken :( gelukkig valt er makkelijk omheen te werken!