Loei Posted July 28, 2015 Share Posted July 28, 2015 Hallo allemaal, Ik zou graag een kleine hoeveel TOBS Creme proberen voordat ik een hele pot bestel. Ik heb een paar engelse/amerikaanse sites gevonden die ook samples verkopen tegen een zachte prijs, zijn deze ook te vinden in Nederland? Ik kon zelf namelijk niet wat vinden. Alvast bedankt voor alle hulp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted July 28, 2015 Share Posted July 28, 2015 Probeer het eens in dit topic! viewtopic.php?f=22&t=3265&hilit=sample#p79542 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loei Posted July 28, 2015 Author Share Posted July 28, 2015 Zojuist een bericht geplaatst. Bedankt voor de tip, nog niet aan gedacht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loei Posted July 29, 2015 Author Share Posted July 29, 2015 Gister maar samples besteld bij Maggard Razors. De Sandal Wood en de Grapefruit. Gezien de kosten van de samples en de kosten van de verzending had ik er eigenlijk meer moeten bestellen, maar dat drong pas later tot me door Wanneer ik dit weer ga doen zal ik ook zeker hier een bericht plaatsen voor degenen die hier ook interesse voor hebben. De samples zelf kosten namelijk maar 2 dollar en zo kun je wel goedkoop kennis maken met alle geuren van TOBS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loei Posted August 4, 2015 Author Share Posted August 4, 2015 Zojuist de samples ontvangen, vanavond meteen proberen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts