Jump to content

Goedemorgen

Kandollak

Recommended Posts

Hallo beste forumleden,

Tijdens de nachtdienst ben ik op dit forum terecht gekomen.

De ervaringen die op het forum beschreven staan van bepaalde leden hebben mij aangezet om over te stappen naar het klassieke scheren.

Zojuist via een van de bekendere online webwinkels gelijk een compleet scheersetje gekocht.

Gegroet :D

Amir

Welkom hier Amir,

Meteen een vraag: gaat je belangstelling uit naar scheren met een krabber of naar scheren met een klassiek scheermes?

Hartelijke groet en veel scheergenoegen gewenst. Voor mij vormt het klassiek scheren (zowel met de krabber als met het klassieke scheermes) een rustpunt van de dag.

Rob

Dank u allen a voor een warm onthaal.

Ik ben erg vlot met online aankopen want online winkel is lekker snel en gemakkelijk. :oops:

Ik heb van alles wat genomen puur om alles ook eens geprobeerd re hebben. Al doende leert men en ik weet nog niet helemaal hoe mijn huid zal reageren.

Bijgevoegd een foto van mijn nieuwe set.

20150725_095321.jpg?dl=0

Bestaat uit verschillende aankopen:

1x Edwin jagger long handle black edition

1 x Edwin jagger best badger brush

100 x Astra superior blades double edge

1 x bluebeard revenge shavette

1 x rituals shaving foam samurai collection

1 x rituals after shave balm samurai collection

1 x zirh clear shaving gel 240 gram

1 x truefitt and hill sandalwood shaving cream 165 gram

1 x biotherm ultra smooth moisturiser

1 x rituals shaving cream proefverpakking

En als laatst een krabbertje van onbekend merk maar volledig van aluminum. Ik moet hem nog even schoonmaken en doorsmeren. Deze heb ik gekregen van de buurman uit zijn diensttijd in Bosnië.

Voorlopig kan ik even voor uit maar ik houd mijn ogen voor nieuwe dingetjes. Vandaag wordt mijn eerste dag dat ik alles ga uit proberen. Vanzelfsprekend zal ik op het forum mijn ervaringen van zowel het scheergerei en genot hier uitgebreid beschrijven.

Tevens ga ik volgende week een cursus volgen om te kunnen scheren met een open mes.

Uiteraard zal ik daarvan ook een uitgebreid review schrijven.

Gegroet :mrgreen: