Jump to content

Recommended Posts

Guest Gusto
Posted

Voor die prijs, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! (spuuglelijk)

Posted

Verschrikkelijke jack daniels motorhead uitstraling. Goedkope bikertroep, dat is het gevoel wat het me geeft. Maar goed, de post lijkt mn twee messen kwijt, dus ik ben sjagrijnig.

Posted

Rot is een understatement. Het laatste wat de post weet is dat ze zijn uitgescand uit de bezorgtruck die ze naar het postkantoor bracht, maar vervolgens niet ingescand in het postkantoor. De post voert nu een onderzoek uit. Vijf werkdagen in spanning...

Maar goed, het gaat over zeep in oerlelijke verpakking hier.

Posted

Na nog eens kijken vind ik het flesje toch ook niet zo leuk. Blikje blijf ik een grappig ding vinden. Sorry....

En welkom reijerse. Misschien even voorstellen?

Posted

Alléé mensen dat is toch schoon? Kijk maar hoe de Amerikaanse scheercollega's reageren erop! Zouden zij dan zoveel meer smaak hebben? :lol::twisted:

Guest Gusto
Posted

Amerikanen + smaak = :lol::lol::lol:

Posted
Alléé mensen dat is toch schoon? Kijk maar hoe de Amerikaanse scheercollega's reageren erop! Zouden zij dan zoveel meer smaak hebben? :lol::twisted:

Als de Amerikanen hier zo hard op gaan dan heeft de fabrikant deze doelgroep in ieder geval juist ingeschat. En een andere doelgroep van zich vervreemd ;)

Posted

Smaken verschillen, maar ik zou zoiets niet op mijn wastafel zetten. Als de zeep erg goed is kan die natuurlijk altijd in een ander bakje gedaan worden :)

Dat is kloten Richard. Het pakketje is dus niet van de vrachtwagen maar uit de rolcontainer gevallen.