Jump to content

Bartmann Solingen (high class)

daniel146

Recommended Posts

Voor wie het interreseerd er staat er 1 te koop op kapaza.be voor 80 euro volgens mij in goede staat(niet dat ik er verstand van heb:P)

Hier heb je de link ik heb geen idee of dat tie het waard is. Ik had hem al een mailtje gestuurd wat tie er voor wilde hebben. En hij verstuurd

naar NL.

http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/scheermes-bartman-van-solingen-75735468.htm

• 2 weeks later...

dat is ongeveer de maximum prijs voor zo'n mes (in goede toestand), ik had al contact met hem maar hij wil er blijkbaar veel geld van maken. Zag laatst een gelijkaardige op een rommelmarkt en die vroeg 200 euro en dan is het nog een koopje meneer want het is veel meer waard ;-)

Heb er zelf enkele van verkocht vroeger in heel goede staat en ik moet toegeven het zijn wel niet de makkelijkste messen om te slijpen maar eenmaal scherp scheren ze fantastisch. Waar je ze ook wel eens aantreft is op het franse CoupeChou forum voor een redelijke prijs.

• 3 years later...

hallo, zonet heb ik naar de prijs geinformeerd van een Bartmann Solingen 501, het mes is licht geroest, vraagprijs € 75, is deze prijs te verantwoorden?

Groeten, Koen.