Jump to content

Prorasso rood

CoenB

Recommended Posts

Ik liep vanmiddag even mijn plaatselijke "gezondheids" drogist binnen, waar ik tot mijn verbazing het complete Prorasso assortiment vond.!! Dus ik heb mijzelf maar verwend met de rode versie!

Vanavond maar eens uitproberen!

image.jpg

In Ermelo. Bij gezondheidswinkel Herba. Ze hebben de witte, groene en rode variant. In zowel zeep, creme en spuitbus. Van de groene ook tevens de pre shave en aftershave. Verder alleen wat standaard borstels van Omega gespot

Ik liep vanmiddag even mijn plaatselijke "gezondheids" drogist binnen, waar ik tot mijn verbazing het complete Prorasso assortiment vond.!! Dus ik heb mijzelf maar verwend met de rode versie!

Vanavond maar eens uitproberen!

image.jpg

Top spul als je het mij vraagt! :mrgreen:

Ik heb de Proraso alleen nog in creme dus kan geen vergelijking maken met zeep. Over het algemeen heb ik liever cremes dan zepen, maar dit vooral omdat dat sneller schuim maakt. Zepen hebben vaak net wat meer tijd nodig.

Ik verdenk dat soort kreten eerder van een verschil in marketingdoelgroep met bijbehordend eigen geurtje voor de productidentiteit dan dat ze echt beter werken voor dik of dun haar...

Rood is voornamelijk voor zware baardgroei toch? Waar zit dat verschil 'm dan in ten opzichte van bijvoorbeeld groen? Hardheid van de zeep?

Er bestaat geen zeep die beter is voor een zware baardgroei, net als dat er geen producten bestaan voor een lichte baardgroei.

Ik denk wat 0013 zegt waar is en dat het om een marketing dingetje gaat.

Proraso rood is voor mij een top zeep, ik heb de groene pre-shave ook maar die valt me heel erg tegen, zie de nut er niet van in. En zwaar menthol luchtje wat me heel erg op de ogen trekt, niet echt makkelijk voor het scheren bij mij.

Ik gebruik zowel de rode als de groene versie, maar zoals hierboven al aangehaald is de pre shave (imo) weggegooid geld. Ik gebruik die enkel nog bij warm weer (combi groene Poraso pre-shave, zeep en aftershave) omdat de menthol kick bij mij echt wel verfrist en omdat ik doe nu eenmaal heb dus dan werken we dat op. Ik was eventjes uitgekeken op Proraso rood maar nu merk ik toch dat ik hem meer en meer gebruik, een betere geur dan de TOBS Sandalwood, niet zo parfumachtig.

• 3 weeks later...