Jump to content

amateur :)

hamdit

Recommended Posts

Hallo beste leden,

Ik ben Hamdi en ben nieuw met DE scheren.

ik was op vakantie in Turkije waar ik scheerspullen tegen kwam, zoals de Arko zepen en Derby spulletjes.

na wat onderzoek ben ik overtuigd om van elektrisch scheren over te stappen naar natscheren, ik heb daarom ook groot inkopen gedaan omdat het daar echt bijna niets kost, (zepen kosten €0,50 (Arko en Derby) en mesjes kosten daar €0,30 heb Derby en Astra blades.

in totaal 20 pakjes Derby en Astra gemengd gekocht, 4 derby sticks en 3 arko sticks, 2 arko harde scheerzeep, wat scheer cremes van diverse merken.

ben er dus helemaal klaar voor als mijn Edwin Jagger DE89 (berley) binnen komt, kwa kwasten heb ik ook alleen maar low budget boar gekocht, kwaliteits spullen kon ik daar niet zo snel vinden.

heb wel een DE vlinder sluiting mes gekocht voor omgerekend 2 euro (was beste wat ze hadden :/) en eerste keer bloede ik als een......

na wat lezen kwam ik erachter geen druk uit te oefenen en met de haartjes mee, dat ging dus 2e keer wat beter en 3e keer nog beter.

wel zijn die goedkope DE apparaten volgens mij zeer agressief zelfs met Derby mesjes.

kan nu zonder bloeden scheren maar wel heel voorzichtig, echter dat goedkope DE razor begint al te roesten lol.

anyway, ik hoop in iedergeval met wat beter spul met genot te scheren.

Proraso balsem is ook onderweg, iemand hier ervaring mee?

ik hoop in de toekomst ook genoeg tijd te hebben om veel te lezen en misschien mijn ervaringen met jullie te delen over de producten die ik ga gebruiken.

Welkom!

Met die proraso balsem zit je wel goed hoor. Als je nog een andere goede balsem voor weinig geld zoekt, dan kan ik je de Nivea Sensitive van harte aanraden. ;)

Welkom!

Met die proraso balsem zit je wel goed hoor. Als je nog een andere goede balsem voor weinig geld zoekt, dan kan ik je de Nivea Sensitive van harte aanraden. ;)