CoenB Posted July 5, 2015 Posted July 5, 2015 Hallo allemaal! Mijn naam is Coen Beukers, 32 jaartjes actief op deze aardkloot en al een tijdje volger van dit forum. vond het tijd om mijzelf maar eens voor te stellen en actief deel te gaan nemen Ik scheer mijzelf sinds een jaartje met een Muhle R89 en gebruik hierin de Derby DE mesjes. Mijn scheerkwast is een Herbapharm Graudas. Heb niet zoveel ervaring met verschillende zepen. Ik gebruik voornamelijk hetgeen wat er hier plaatselijk voorhanden is. ik heb momenteel in gebruik Cella Samurai Magic Shaving Cream Nivea Cream Vergulde Hand Ik ben wel van plan om mijn collectie zepen uit te gaan breiden, aangezien ik erg enthousiast word van het lezen van jullie ervaringen.
PI56 Posted July 6, 2015 Posted July 6, 2015 Welkom op dit forum Coen. Ik wens je veel lees- en scheerplezier.
TheGotta Posted July 6, 2015 Posted July 6, 2015 Welkom Coen! Voor inspiratie over zepen ben je zeker aan het juiste adres
Mr. Bean Posted July 6, 2015 Posted July 6, 2015 Welkom! En maar hopen dat je je in kunt houden (of juist niet...)
Recommended Posts