Jump to content

Hallo allemaal!

abasters

Recommended Posts

Ik heet Alfred en op een verjaardag aan de praat gekomen met een scheerfanatiek. Paar maanden later ben ik me toch eens gaan verdiepen en veel gekeken op YT (Nick Shaves ea). Hierop eerst maar eens een krabbertje besteld (Edwin Jagger db89) en wat mesjes. En wat ben ik blij! Heb er echt een hobby bij haha. Inmiddels ook een kwast van EJ (das) en verschillende scheerzepen (Cella) producten van Pro Rasso zijn licht favoriet. Mag ik gelijk vraagje stellen? Vind de edt van Figaro en de crème geweldig (blauwe verpakking). Maar is de edt bedoeld om na scheren op te brengen of eerst de crème? (Die heet anti wrinkle)...de Edt heet wel after shave...

Welkom op het forum, de edt is een aftershave toch? Het is tenminste de enige die ik ken en voor mij een topper, vrouwtje is er ook helemaal weg van. Denk niet echt gekend bij de meesten, jammer. Pre shaves gebruik ik nooit dus daar kan ik niet mee helpan.

Aftershave_gel_e_5033db60e4136-380x380.jpg

Welkom op het forum, de edt is een aftershave toch? Het is tenminste de enige die ik ken en voor mij een topper, vrouwtje is er ook helemaal weg van. Denk niet echt gekend bij de meesten, jammer. Pre shaves gebruik ik nooit dus daar kan ik niet mee helpan.

Aftershave_gel_e_5033db60e4136-380x380.jpg

Ja Snuf, dees bedoel ik, superlekker, prikt alleen ff als een dolle direct na scheren. Hierna breng ik de crème aan (deze is ook wat dikker en witter en zachter) ruiken beide heerlijk en verzorgd hele dag door.

Welkom en veel plezier hier!

Beide Figaro producten zijn bedoeld voor na het scheren, waarbij volgens mij de anti-wrinkle creme eigenlijk meer een soort algemene verzorgende creme is, die misschien ook op andere momenten gebruikt kan worden. De EDT aftershave is inderdaad lekker en zoals je zelf al aangeeft, kan die best wat prikken. Heerlijk verkoelend. De creme is wat dat betreft niet zo verkoelend, heeft veel minder uitgesproken geur (maar dat wist je al) maar persoonlijk gebruik ik die recent veel.

Beide Figaro producten zijn bedoeld voor na het scheren, waarbij volgens mij de anti-wrinkle creme eigenlijk meer een soort algemene verzorgende creme is, die misschien ook op andere momenten gebruikt kan worden. De EDT aftershave is inderdaad lekker en zoals je zelf al aangeeft, kan die best wat prikken. Heerlijk verkoelend. De creme is wat dat betreft niet zo verkoelend, heeft veel minder uitgesproken geur (maar dat wist je al) maar persoonlijk gebruik ik die recent veel.

Bedankt barbiere, zijn er nog meer van dergelijke producten uit deze (blauwe) figaro lijn? Heb onlangs de zwarte pot scheerzeep besteld, deze ruikt lekker (citrus) maar is niet echt in de lijn van de edt.

Bedankt barbiere, zijn er nog meer van dergelijke producten uit deze (blauwe) figaro lijn? Heb onlangs de zwarte pot scheerzeep besteld, deze ruikt lekker (citrus) maar is niet echt in de lijn van de edt.

Nee, de edt en de anti-wrinkle zijn de enige producten uit deze lijn.

Gevonden; iemand vond m op Jean Paul Gaultier lijken....klopt wel btje

Ah, dankjewel Alfred!

Dat is wel een van de favorieten van mijn vrouw. Maar eens bestellen als er wat op is hier....

Wat betreft de anti-wrinkle, dat is dus zoals het woord al zegt anti-rimpel crème. Maar zolang het verzorgt kan je het als asb gebruiken.