Zaagmans Posted July 1, 2015 Share Posted July 1, 2015 Ik zag laatst een paar filmpjes op youtube en daarin werd de Omega S-brush, specifiek de S10065, genoemd. Heeft iemand een idee of ik deze ook in NL (of in ieder geval niet de in VS) of dichterbij kan kopen? Ik ben ze namelijk nog niet tegengekomen bij Scheersalon of BDF. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted July 1, 2015 Share Posted July 1, 2015 Omega heeft doorgaans heel veel verschillende handgrepen voor een klein aantal borstelkoppen. Als je de hoogte en breedte van de kop weet zou je ook kunnen kijken welke andere modellen vergelijkbare specificaties hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted July 1, 2015 Share Posted July 1, 2015 Hier (zie kortingsbon vermeld door Frog) Hier ook ander handvat Dit gezegd zijnde vind ik persoonlijk de S serie een van de minste van de synthetische borstels, je moet aardig duwen om de haren te laten opengaan tijdens het inschuimen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts