Jump to content

België

KugelFanger

Recommended Posts

Hallo scheergenoten :P,

Binnenkort ga ik een lang weekend weg naar zuid België. Nu is mijn vraag moet ik mijn ogen open houden voor interessante scheer zepen/messen/ect, of valt dat nog wel mee in België.

Ook gaan wij nog misschien wel een dagje naar Frankrijk (omdat het zo dicht bij is) misschien is daar nog wel wat interessants te krijgen op het scheergebied.

Dus wie weet wat interessants.

Alvast bedankt :D

Ik ken alleen twee interessante plaatsen in Vlaanderen: Frog en Snuff. Dat Wallonië heb ik niet zoveel mee ;)

In Antwerpen bijvoorbeeld heb je al de Messenwinkel en Scheerstudio. Maar goed, daar heb je dus niks aan als je in het zuiden zit. Wel zou je kunnen overwegen om een tussenstop te maken :)

Belgie heeft wat andere supermarktzepen en cremes. Wilkinson, Wiliams. Uit Frankrijk zou ik een bolletje Monsavon meenemen inderdaad.

Exclusievere dingen specifiek uit de buurt van Zuid Belgie heb ik verder geen idee van.

Wordt behoorlijk zoeken. Ik heb in veel supermarkten en Parfümerien gekeken, maar hebben allemaal hetzelfde en volgens mij niets veel bijzonders. Ja Gillette Bleu en Carrefour Personen. Monsavon Bol a Raser. De rest vind je ook bij ons. Op rommelmarkten en brocantes maak je nog wat kans, maar die lijken ook afgegraasd een nieuwe weten inmiddels ook dat er gekken zijn die er veel voor geven.