KugelFanger Posted June 29, 2015 Share Posted June 29, 2015 Hallo scheergenoten , Binnenkort ga ik een lang weekend weg naar zuid België. Nu is mijn vraag moet ik mijn ogen open houden voor interessante scheer zepen/messen/ect, of valt dat nog wel mee in België. Ook gaan wij nog misschien wel een dagje naar Frankrijk (omdat het zo dicht bij is) misschien is daar nog wel wat interessants te krijgen op het scheergebied. Dus wie weet wat interessants. Alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted June 29, 2015 Share Posted June 29, 2015 Ik ken alleen twee interessante plaatsen in Vlaanderen: Frog en Snuff. Dat Wallonië heb ik niet zoveel mee In Antwerpen bijvoorbeeld heb je al de Messenwinkel en Scheerstudio. Maar goed, daar heb je dus niks aan als je in het zuiden zit. Wel zou je kunnen overwegen om een tussenstop te maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted June 29, 2015 Share Posted June 29, 2015 Bakkie bij Snuf doen !!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 Als je inderdaad in Frankrijk komt zou je in de grotere supermarkten Gillette Bleue Extra mesjes op de kop kunnen tikken, samen met een bakje Monsavon zeep. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 Oh ja, en als ze het in het zuiden van België ook hebben: Aquagena scheerzeep. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 Belgie heeft wat andere supermarktzepen en cremes. Wilkinson, Wiliams. Uit Frankrijk zou ik een bolletje Monsavon meenemen inderdaad. Exclusievere dingen specifiek uit de buurt van Zuid Belgie heb ik verder geen idee van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 Mocht je de kans hebben om daar in tweedehandszaken te gaan snuffelen zeker doen, vooral in Frankrijk vind je nog vaak open messen, krabbertjes en SE's voor een prijsje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 Wordt behoorlijk zoeken. Ik heb in veel supermarkten en Parfümerien gekeken, maar hebben allemaal hetzelfde en volgens mij niets veel bijzonders. Ja Gillette Bleu en Carrefour Personen. Monsavon Bol a Raser. De rest vind je ook bij ons. Op rommelmarkten en brocantes maak je nog wat kans, maar die lijken ook afgegraasd een nieuwe weten inmiddels ook dat er gekken zijn die er veel voor geven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 Aquavelva aftershave heb ik er wel eens gezien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KugelFanger Posted June 30, 2015 Author Share Posted June 30, 2015 Bedankt voor de reactie's ik ga maar is kijken wat ik daar allemaal kan vinden. We gaan naar de Ardennen (tegen de Franse grens aan) dus mocht iemand daar nog een leuke winkel/antiek/ect weten dan hoor ik dat graag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracer Posted July 2, 2015 Share Posted July 2, 2015 Niet direct een scheermes, maar je zou hier eens kunnen stoppen voor een coticule: http://www.ardennes-coticule.be/nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts