roland Posted June 28, 2015 Share Posted June 28, 2015 Heren, weet iemand waar ik in Europa (lees zonder invoerkosten), meer dan één pot scheerzeep van Catiesbubbles kan kopen? Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frog Posted June 28, 2015 Share Posted June 28, 2015 Bij Dave van shaving time Roland. http://shavingtime.co.uk En met de code "shavingtime" heb je normaal nog 7,5 procent forumkorting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frog Posted June 28, 2015 Share Posted June 28, 2015 Zie wel dat hij niet alles heeft en de meeste dingen ook in pre-order zijn op dit moment. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roland Posted June 28, 2015 Author Share Posted June 28, 2015 Daar had ik ze ook gezien, maar Shavingtime heeft 1 geur niet, waar ik op zoek naar ben. Ik zou graag de LPV en de Quatre Cent Vingt willen aanschaffen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frog Posted June 28, 2015 Share Posted June 28, 2015 Misschien dan eens een mailtje sturen naar Dave met de vraag of hij ze binnen kan nemen? Is best een aardige vent hoor. Edit : als je wil spreek ik er hem morgen wel even over. Ik heb met hem een kwast geruild en moet toch nog één en ander regelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roland Posted June 29, 2015 Author Share Posted June 29, 2015 Misschien dan eens een mailtje sturen naar Dave met de vraag of hij ze binnen kan nemen? Is best een aardige vent hoor. Edit : als je wil spreek ik er hem morgen wel even over. Ik heb met hem een kwast geruild en moet toch nog één en ander regelen. Had ik al gedaan, en binnen 'n uur al antwoord. De LPV is dinsdag weer te bestellen en de QVC is nog niet voor de import beschikbaar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frog Posted June 29, 2015 Share Posted June 29, 2015 Dan zit er denk ik niks anders op dan wachten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
roland Posted June 29, 2015 Author Share Posted June 29, 2015 Of dan toch via de VS, als ik echt niet kan wachten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frog Posted June 29, 2015 Share Posted June 29, 2015 Dat is ook nog een optie natuurlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
roland Posted June 30, 2015 Author Share Posted June 30, 2015 Even voor de zekerheid. Mijn verwachtte uiteindelijke rekening vanuit de VS. ($40 zeep + $18 verzendkosten) $58 + (BTW 21%) $12,18 = $60,18 en daarop nog de inklaringskosten? Klopt dit of zie ik nog iets over het hoofd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 Denk dat dit het zal worden, hier in belgenland betalen wij iets van een €10 administratiekosten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roland Posted June 30, 2015 Author Share Posted June 30, 2015 Dank je! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paljas Posted July 1, 2015 Share Posted July 1, 2015 Als het goed is komen er inderdaad inklaringskosten bij. Het hangt af van je vervoerder hoeveel dat is. Overigens heb ik ervaren dat www.invoercalculator.nl erg makkelijk is en aardig in de buurt zit. Wel jammer dat de Euro niet meer zo sterk is, je koopt er relarief weinig dollars mee nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts