-ko- Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Afgelopen week heb ik een hoop Edwin Jagger spul binnen gehad. Scheercreme en de kwast heb ik gewonnen, en de DE89 Barley die ik over heb genomen van Daniel143. Ik was vanmorgen vrij en maakte me helemaal klaar voor een Edwin Jagger georienteerde shave! Preshave: Gilette Preshave Scrub. (Gebruik ik zelden, vond vandaag een speciale gelegenheid) Krabber: EJ DE89 Barley met Astra mesje Kwast: EJ BBB Lather: EJ Limes and Pomegranade Shaving creme After Shave: Nivea Sensitive Balm Preshave deed ik onder de douche al op. De EJ Kwast was aan het weken en toen ik netjes afgedroogd was heb ik hem uitgeschud en even naar mijn Muhle kwast gezet. De Muhle lijkt groter. Ik heb het idee dat de EJ BBB beter face lathered dan mijn Muhle. Ik ben erg benieuwd en vind het een fijne kwast. Ik moet deze een paar weken gebruiken om hem 'in te breken' en op zijn best te krijgen. Eerste indruk was in ieder geval erg goed! Gelathered zoals ik dat altijd doe. Het viel me op dat de Lather erg fris ruikt. Alsof je een limoentje open snijdt en de geur je tegemoed komt. De lather klopt ook heel makkelijk op en voelt fris aan op je gezicht. Als je niet van de 'menthol kick' houd maar wel frisse creme wil, dan zou ik deze echt van harte aanraden. Hij scheert ook erg lekker en verzorgt goed. Alles wat ik in een Creme zoek. Ik vind deze beter dan mijn Palmolive en dat vond ik voorheen mijn lievelings creme, ondanks dat ik alles door elkaar gebruik. Na het scheren weinig irritatie. De Lather glijdt erg lekker en scheert goed glad. Ik heb de DE89 voor het eerst gebruikt en had geen last van razor burn of nicks. Ik heb het vermoedde dat de EJ creme daarbij geholpen heeft. Samenvattend is de EJ Limes and Pomegranade erg lekker. Hij verzorgd lekker tijdens de shave en is fris zonder de menthol kick. Ik raad iedereen die Proraso groen wat te sterk vind met zijn menthol aan om de EJ eens te proberen. Hij is wat duurder maar ik ga wel een nieuwe tube kopen als deze op is, en dat zegt genoeg. Ik wil Shave and More bedanken voor het toesturen van de producten en de gelegenheid om ze te testen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
wii4all Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Leuke review en mooie lather kom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shave and More Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Bedankt voor de leuke review! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaggy Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Prima review, bedankt, en enjoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pastapipo Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Klinkt goed! Hopelijk ga je nog veel plezier aan die kwast beleven Je zegt dat de limoen redelijk aanwezig is, hoe zit het met de granaatappel? Dat vind ik persoonlijk juist zeer aantrekkelijk klinken Link to comment Share on other sites More sharing options...
-ko- Posted July 28, 2013 Author Share Posted July 28, 2013 Leuke review en mooie lather kom Mijn trots. Klinkt goed! Hopelijk ga je nog veel plezier aan die kwast beleven Je zegt dat de limoen redelijk aanwezig is, hoe zit het met de granaatappel? Dat vind ik persoonlijk juist zeer aantrekkelijk klinken Mja, het is een combi van beide. Net nog even geschoren en de limoen is de touch, de granaat appel de body van de geur, zeg maar. Kwa geur is hij zeker een aanrader. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iwan073 Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Ik had laatst van Shave and More een tester gekregen van deze geur. Ik heb hem nog niet gebruikt, maar de geur bevalt me zo goed dat ik de zeep ervan besteld heb. Ook bij Shave and More uiteraard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-ko- Posted October 15, 2013 Author Share Posted October 15, 2013 Als mijn tube een keer op is, bestel ik ook een nieuwe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts