Jump to content

Afgemeld

Robert79

Recommended Posts

"Bij elk bezoek automatisch aanmelden" aanvinken bij inloggen.

Was dat maar zo. Mij overkomt het ook regelmatig en nee ik gooi geen cookies weg.

Hier is overigens al eens een topic over geweest.

Geen narigheid als Norton Internet Security oid draaien? Of een "behulpzame" suite van McAfee? Dat soort programma's willen nogal eens voor onverklaarbaar gedrag op dit vlak zorgen.

Gebeurd zowel op de laptop als mijn desktop en die draaien beide op een andere Linux variant ;)

Dit overkomt mij als mijn ipad of telefoon overschakelt van 3g/4g naar wifi of andersom.

Dat is een veiligheidsmechanisme; je wisselt dan ineens van IP-adres en zou een indicatie kunnen zijn van misbruik.

Gebruik je geen Tapatalk voor het forum Robert79?

Nee, dat heb ik nog nooit gebruikt.

Kan het probleem misschien kunnen komen wanneer er teveel mensen op hetzelfde moment op het forum aangemeld zijn ? of mag dat niks uitmaken ?

Ik heb geen idee, maar sinds ik Tapatalk gebruik op m'n Ipad ben ik van alle problemen verlost. Het werkt bovendien erg fijn, zeker als je actief bent op meerdere forums.

Tapatalk is een fijne forumapp. Nu had ik het probleem waar dit draadje over gaat gisteren met Tapatalk. Ik was ineens afgemeld en kon niet meer inloggen. Het vreemde is dat dit niet het geval was voor andere fora waar ik voor ingelogd was met Tapatalk.

Weet wat ik gek vind :o:o dat mensen soms heel regelmatig op het forum zijn en dan ineens weg :?::?:

Zo was er Tim uit Almeloooooooooooooooo is paar keer in de zaak geweest en ik had hem nog gevraagd voor de clubdag en hele Tim is weg. Zo jammer vind ik dat.

Joost ook weg [ Joost mag het weten waar hij is ] en zo zijn er nog een paar. Het is toch aardiger als mensen ff zeggen bedankt tot ziens de mazzel en tot snel dan weten we waar we aan toe zijn.

Dat is weer een hele andere kwestie dan dat de browser je uitlogt, maar dat soort zaken gebeuren nou eenmaal. Op alle forums zie dat gebeuren. Je kunt altijd proberen om contact op te nemen via een persoonlijk bericht, als het goed is krijgt diegene daarover een mail.

• 3 weeks later...