Robert79 Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Iedere keer als ik ingelogd ben op het forum, gebeurd het heel vaak dat ik zomaar afgemeld wordt ! Kunnen jullie er voor zorgen, dat het niet meer gebeurd ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 "Bij elk bezoek automatisch aanmelden" aanvinken bij inloggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowmiss Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 "Bij elk bezoek automatisch aanmelden" aanvinken bij inloggen. Was dat maar zo. Mij overkomt het ook regelmatig en nee ik gooi geen cookies weg. Hier is overigens al eens een topic over geweest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Interessant. Mij niet meer overkomen sinds dat vinkje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Ik heb het zelfde probleem en er is zelfs al een topic over geweest geloof ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Geen narigheid als Norton Internet Security oid draaien? Of een "behulpzame" suite van McAfee? Dat soort programma's willen nogal eens voor onverklaarbaar gedrag op dit vlak zorgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowmiss Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Geen narigheid als Norton Internet Security oid draaien? Of een "behulpzame" suite van McAfee? Dat soort programma's willen nogal eens voor onverklaarbaar gedrag op dit vlak zorgen. Gebeurd zowel op de laptop als mijn desktop en die draaien beide op een andere Linux variant Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Ook niet onbelangrijk: welke browser gebruiken jullie? Lijkt me meer ermee te maken hebben dan het OS of andere software. Link to comment Share on other sites More sharing options...
QuantumCat Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Is dat op dezelfde PC, laptop, telefoon, locatie? Er zijn systemen die uitloggen en niet automatisch inloggen als het IP adres verandert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Op mijn iPad met tapatalk heb ik hier geen last van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Dit overkomt mij als mijn ipad of telefoon overschakelt van 3g/4g naar wifi of andersom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongShave Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Geen last van op zowel PC, Laptop of Mobiel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 ja goddomme. met al dat gezeur hierover overkomt mij dat nu ook net. Wie is hierover begonnen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Dit overkomt mij als mijn ipad of telefoon overschakelt van 3g/4g naar wifi of andersom. Dat is een veiligheidsmechanisme; je wisselt dan ineens van IP-adres en zou een indicatie kunnen zijn van misbruik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Dat zal inderdaad zo horen te werken. Gewoon je login en wachtwoord opslaan in de browser en je bent zo weer ingelogd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted June 24, 2015 Author Share Posted June 24, 2015 Zelf gebruik ik alleen safari als browser met een Ipad air en gebruik een wifi netwerk bij mij thuis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhharsta Posted June 24, 2015 Share Posted June 24, 2015 Gebruik je geen Tapatalk voor het forum Robert79? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted June 24, 2015 Author Share Posted June 24, 2015 Gebruik je geen Tapatalk voor het forum Robert79? Nee, dat heb ik nog nooit gebruikt. Kan het probleem misschien kunnen komen wanneer er teveel mensen op hetzelfde moment op het forum aangemeld zijn ? of mag dat niks uitmaken ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhharsta Posted June 24, 2015 Share Posted June 24, 2015 Ik heb geen idee, maar sinds ik Tapatalk gebruik op m'n Ipad ben ik van alle problemen verlost. Het werkt bovendien erg fijn, zeker als je actief bent op meerdere forums. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SakasakaHeyhey Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Ik heb geen idee, maar sinds ik Tapatalk gebruik op m'n Ipad ben ik van alle problemen verlost. Het werkt bovendien erg fijn, zeker als je actief bent op meerdere forums. Tapatalk is een fijne forumapp. Nu had ik het probleem waar dit draadje over gaat gisteren met Tapatalk. Ik was ineens afgemeld en kon niet meer inloggen. Het vreemde is dat dit niet het geval was voor andere fora waar ik voor ingelogd was met Tapatalk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted June 26, 2015 Author Share Posted June 26, 2015 Dan heeft het denk ik, niks Tapatalk te maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted June 26, 2015 Share Posted June 26, 2015 Weet wat ik gek vind dat mensen soms heel regelmatig op het forum zijn en dan ineens weg Zo was er Tim uit Almeloooooooooooooooo is paar keer in de zaak geweest en ik had hem nog gevraagd voor de clubdag en hele Tim is weg. Zo jammer vind ik dat. Joost ook weg [ Joost mag het weten waar hij is ] en zo zijn er nog een paar. Het is toch aardiger als mensen ff zeggen bedankt tot ziens de mazzel en tot snel dan weten we waar we aan toe zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted June 26, 2015 Share Posted June 26, 2015 Dat is weer een hele andere kwestie dan dat de browser je uitlogt, maar dat soort zaken gebeuren nou eenmaal. Op alle forums zie dat gebeuren. Je kunt altijd proberen om contact op te nemen via een persoonlijk bericht, als het goed is krijgt diegene daarover een mail. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 Ik moet me nu iedere keer aanmelden als ik op het nieuwe forum wil kijken? Ik vul mijn gebruikersnaam en wachtwoord in en vink onthouden aan ??? Wat die ik verkeerd ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Paranoid! Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 Jij niets Silly zie algemene feedback nieuwe site topic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts