Jump to content

Polletje Piekhaar scheerkwast

Woodface

Recommended Posts

Sinds een maand heb ik een Semogue 1305 scheerkwast.

Na een maand staan de haren aan de buitenkant echt alle kanten op, naar buiten. Lijkt me niet te horen als ik gebruikte kwasten zie op een foto.

Ik denk dat ik iets niet goed doe.

Na het scheren was ik de kwast met lauw water uit en knijp goed in de haren om de zeepresten te verwijderen. Daarna schudt ik de kwast uit en droog de kop.

Daarna staat de kwast rechtop te drogen.

Heb ook het idee dat het na elke scheerbeurt erger wordt en er meer en meer haren naar buiten gaan.

Iemand tips, ideeën?

Dit was mijn eerste kwast. Mijn Semogue 1305 zag er na een paar weken zo mogelijk nog erger uit... Maakt voor de prestaties verder niets uit.

Overigens gebruik ik hem nauwelijks meer sinds ik de Muhle Silvertip Fibre leerde kennen.

Bedankt voor de reacties. Feit is wel dat ik me nu moet gaan beheersen. Krijg de neiging om wat meer aan te gaan schaffen aan zeepjes, kwasten enz, terwijl ik pas een maand bezig ben... :D

Ai ai. Het is weer gebeurd. Geen genezing meer mogelijk.

Bedankt voor de reacties. Feit is wel dat ik me nu moet gaan beheersen. Krijg de neiging om wat meer aan te gaan schaffen aan zeepjes, kwasten enz, terwijl ik pas een maand bezig ben... :D

Laat je maar gaan wij zullen niet oordelen :P

Gewoon doen......................, doen ze allemaal hier die kerels......................................... , er is totaal geen zelfbeheersing op dit forum................................... behalve ik , ik heb daar geen last van , van dat alles willen hebben.