cutthroat Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 - Ever-Ready 1914 - Gem PTFE - L'Occitane Plisson - Stirling Soap Bonaparte - Aluin - Florida water - The Shave Doctor aftershave gel Na de zoveelste beurt met dit Gem mesje (geen idee hoeveel, ik heb niet geteld) lijkt ze minder te te worden. Toch wel weer een VLS resultaat na drie gangen. Geen prik van de aluin en van de Florida water. Afgemaakt met de aftershave gel.
Rubinho Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 Lord L6 Souplex(6) Mitchell's Woolfat Semogue SOC Speick ASL Speick ASB
Edsel Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 Muhle R89 Croma super stainless (1) Plisson L'Occitane Dusy Kabinett Cien X-Bolt ASL Baume.be ASB
Snuff Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 Wolfman stainless steel met Combo kop (open + gesloten kam) Iridium mesje La Saponeria Artigiana alla mandorla zeep Plisson Ferrari Red synthetische borstel Hema sensitive aftershave balm Fantastische scheerbeurt, de Wolfman vertrekt vandaag naar de volgende in lijn om te proberen en ik heb er eentje besteld, nog net op de valreep want over een weekje stijgt de prijs met +40%.
mhharsta Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 L'Occitane Plisson Arko scheerstaaf geraspt Merkur Vision Hema mesje (2x) Aluin L'Oreal Hydra Sensitive AS Perfekt glad in 2 gangen. Stipje aluin voor een klein sneetje in de linker neusvleugel; ik was te enthousiast bij het aanzetten van de grote Vison kop onder de neus. De iets vettige AS verzorgt goed.
Marcel Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 Omega 40033 TFS Sottozero Merkur Progress Captain Red Osage Rub
Noud Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 Omega 10019 Palmolive scheercrème classis Gillette slim twist Gillette silver blue (5) Adidas AS Kruidvat sensitive ASB
JonnQ Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 DOuche TFS Arancio Amaro Forte Edwin Jagger DE89L Rapira (2x) Aluin Kruidvat Floid Black
Frog Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 Gem Damaskeene Gem PTFE Semogue 1305 Proraso Proraso asl Proraso asb
Kingjack Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 GEM OC GEM ptfe Frank Shaving das Bartex, pre Dr. Harris Windsor Vitos splash DVH balsam Een heel klein wondje in de hals maar verder een prima beurt.
marco Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 Schick Injector met Schick mesje (7) L'Occitane Plisson BdF Mistero scheerzeep BdF Mistero asb Toevallig vroeg ik Jarno gisteren hoe lang een Schick Injector mesjes bij hem mee gaat. Antwoord: 6 keer, maar zou nog 3 beurten meer kunnen mee gaan, maar dan wel minder comfortabel. En dat laatste klopte helemaal. Deze zevende keer was niet meer comfortabel, mesje gaat er dan ook uit. Vandaag geen test met de tweede versie van de "5 December" scheerzeep. Ik ben namelijk misselijk dus zocht een frisse, lichte, subtiele geur. Als setje voldoen deze BdF producten daar prima aan.
GladJakker Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 TOBS Eton College Omega varkentje Mühle R41 Twist Rapira Platinum Lux (7x) Pitralon Polar Bogena uiercrème Effectief en strakglad. Maar de Pitralon gaf aan dat het comfort toch wat minder was. Het scheren ging nog niet trekkerig, maar de huid geeft aan dat het mesje wel met pensioen mag.
Guest Gusto Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 EJ Diamond 3D Ladas (2) Semogue SE 2013 Das TFS Tabacco Verde Forte TFS Tabacco Verde Forte ASB
Woodface Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 Muhle R89 Elios (4) Semogue 1305 TFS Rasozero Eucalypta (monster) Tunney aluin Etos Q10 gezichtscreme Kreeg bij mijn bestelling een zeepje erbij. Die vandaag eens geprobeerd. Schuimt erg goed en de geur is lekker en mild aanwezig. Tevens vandaag voor het eerst na WTG ook ATG gedaan. Was wel lastig om de krabber in de goede positie te krijgen. Veel oefenen dus. Leverde wel wat wondjes op, maar die waren na de aluin verdwenen
Altarman Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 - Pre, warm water - Merkur 23C - Hema mesje (4) - VirginiaSheng silvertip - Weleda scheercreme - Aluin - Aqua Velva AS - SheaMandel https://imageshack.com/i/eyU5YC0Ej'>https://imageshack.com/i/eyU5YC0Ejhttps://imageshack.com/i/eyU5YC0Ej[/img]
Snuff Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 Zonet de tweede scheerbeurt van de dag achter de rug. De door Frog opgezonden Schick Injector met mesje van Connaughtshaving om te testen Simpson LE synthetische borstel (terug gekocht van Frog voor een vriend die hem nu toch niet wil dus blijft hij voorlopig maar hier) Simpsons Café Latte Luxury shaving cream (lekker!) Aftershave gel Figaro Bedankt Frog, beste kerel moet ik nu lachen of huilen? Denk dat ik straks op het toilet nog maar wat velletjes ga afscheuren Waarom moet zo'n injector nu goed scheren? plietsie mot ter op tou kieken, dat mag nait!
marco Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 Fijne krabbertjes zijn dat he, Ron? Hoeveel ga je er kopen om te testen?
Frog Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 Zo Snuff, dat gaat weer een duur grapje worden! Maar goed om horen dat de injector je bevalt.
mhharsta Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 Jullie doen maar , m'n tweede SE is onderweg en die injectors komen er voorlopig niet in. Hoewel, het schijnt dat er ook "adjustable" injectors zijn!
Frog Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 Hoewel, het schijnt dat er ook "adjustable" injectors zijn! Jazeker!
mhharsta Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 Zoals Snuff zegt: Plietsie mot ter op tou kieken, dat mag nait!
Harkos Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 Semogue SOC Badger cherrywood, TFS Neroli Strong, Gillette Black Beauty Long Handle adjustable, Carrefour_Personna 6e x Harkos® Bay Rum, Harkos® ASB, Kwast en zeep: De TFS Neroli Strong en de Semogue SOC Badger cherrywood was weer een goed paar. Prima citrusschuim in een goede das is een heerlijke basis voor een goede beurt. Mesje en krabber: De Carrefour_Personna voor de 6e x gebruikt. Ondanks ik niet over enthousiast kan worden over dit mesje, doet hij toch nu voor de 6e x zijn werk redelijk goed. Constant resultaat is ook wel wat waard. Een paar scherpe beurten en dan een mesje wat het af laat weten, is ook niet alles. Deze is van meet af aan niet super, maar zeker niet slecht en levert elke keer een betrouwbaar resultaat. Morgen maar weer eens in de Ikon. Heb hem nu met vandaag 4 x in de Gillette gehad en was daar redelijk over te spreken, terwijl de 1e 2x in de Ikon niet overtuigend waren. Morgen dus proberen wat er dan met de Ikon gaat. Ben benieuwd. Mijn 5 norm is in elk geval gehaald. Resultaat DFS, Ofschoon of juist vanwege de temperatuur buiten de eigen AS en ASB gebruikt. Velletje heeft gisteren weer redelijke zonneschade opgelopen en zal een beetje vet wel weer goed zijn. Vandaag moet het er ook weer tegen kunnen, want het weer is hier net zo constant als dat mesje. Strak blauwe hemel en warm 34º vandaag.
Mr. Bean Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 Proraso Groen Preshave TFS RasoZero Eucalyptus Omega 10098 Parker 96R Bolzano (1) Aluin Proraso Groen ASL Nivea Sensitive ASB Wat een lekker scheerbeurtje weer! De TFS ontplofte bijna toen de Omega er overheen ging. Meer dan voldoende voor drie beurten. Uiteraard weer drie gangetjes glad. Mesje nog niet eerder gehad, beviel me prima. De aluin gaf wel wat prik, maar dat mocht niet deren. De ASL paste prim bij de pre en de zeep. De ASB maakte het huidje weer af
cutthroat Posted June 23, 2015 Author Posted June 23, 2015 - Ever-Ready 1914 - Gem PTFE - Black pure daskwast - TFS zagara gelsomino - Aluin - Pinaud Clubman aftershave lotion - Cien asb Vandaag een nieuw Gem mesje erin en een nieuwe kwast. Zondag een nieuw handvaatje gedraaid van een restje (volgens mij) zebrano. Een knot van black pure das van Virginia Sheng erin en klaar. Eerste indruk: matig. Wat minder backbone dan ik graag heb en qua schuimen ook wat minder. Ik zal later nog wel wat foto's posten. Mesje was weer zalig. In drie gangen nagenoeg BBG. Geen prik van de aluin, een lichte tinteling op de hals van de Pinaud. Afgemaakt met de Cien asb.
mhharsta Posted June 23, 2015 Posted June 23, 2015 Plisson L'Occitane TFS Bergamotto Neroli Forte Merkur Vision Hema mesje (3x) L'Oreal Hydra Active AS Fijne zeep, kwast en krabber. Het Hema mesje voelt nog goed. Afgemaakt met de AS zonder prik.
Recommended Posts