Jump to content

Nieuw hier

JonnQ

Recommended Posts

Ik ben Fred, 51 jaartjes jong.

Na jaren natscheren met een Fusion van Gilette heb ik nu de overstap gemaakt om traditioneel te gaan natscheren doormiddel van een krabber en scheepzeep/creme.Na eerst een Rimei te hebben geprobeerd, wat redelijk succesvol was, heb ik een Edwin Jagger DE89L aangeschaft. Prima ding.

Als scheerzepen gebruik is diverse zepen :

- Proraso groen

- Proefpakket van TFS

- Figaro Crema da Barba.

Groetjes

Fred :D

Noud,

Ik gebruik een dassenharen kwast van uit China van Virginiasheng. Deze heb ik al zo'n driekwart jaar en gebuikte ik ook toe ik nog met m'n Gilette scheerde. Werkt prima en levert een prima schuim af.

Ik heb nog een vraag of je in dit forum ook een vraag en aanbod forum hebt.

Groetjes

Fred

Noud,

Ik gebruik een dassenharen kwast van uit China van Virginiasheng. Deze heb ik al zo'n driekwart jaar en gebuikte ik ook toe ik nog met m'n Gilette scheerde. Werkt prima en levert een prima schuim af.

Ik heb nog een vraag of je in dit forum ook een vraag en aanbod forum hebt.

Groetjes

Fred

Na 15 berichten mag je op de markt afdeling kijken... Dus zet 'm op!

Pas op, je begint aan een dure hobby. ;)

+1

Ik dacht ook goedkoper uit te zijn toen ik overstapte van cartridge naar krabber... :oops: Tja, wie had dan ook verwacht dat het zo leuk zou zijn om verschillende zepen/mesjes/houders/cremes etc. uit te proberen :lol:

Je gaat idd van goedkoper scheren naar duurdere (en meer) verzorgende middelen (zepen, asb, pre-shaves) -en meer messen (en dan bedoel ik niet DE of SE blades), krabbers etc...

Edited by Guest