Paljas Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 (edited) ShaveDash is een online sampleshop in het Verenigd Koninkrijk. De website is ietwat chaotisch en onoverzichtelijk maar het aanbod is prima. Ik bestelde hier op de ochtend van 4 juni een aantal samples om te proberen. Ik betaalde grofweg €16 voor 9 samples (inclusief verzending). Het komt per sample op de 10g / 10 ml per stuk uit dus de prijs is zeer acceptabel. Je kunt 9 dingen proberen voor de prijs van 1 zeep en verzendkosten. Over de verzendkosten gesproken: 3 Britse ponden. Het doosje kwam vandaag - 11 juni binnen, een week na bestelling. Prima. De inhoud zag er zo uit: kleine ronde schijfjes voor de crèmes: Schaafsels van de harde zeep: Bakpapier met smeersel voor de 'croap': Al met al prima tevreden. Kreeg ook nog een gratis asb sampletje in mijn bestelling en de zepen zijn ook prima ruim afgemeten. Edited June 11, 2015 by Guest 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongShave Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 Ziet er goed uit Paljas! Dank voor de review. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big Gerard Posted June 12, 2015 Share Posted June 12, 2015 Ziet er hartstikke goed uit en veel lagere verzendkosten als vanuit amerika Link to comment Share on other sites More sharing options...
3gor4 Posted June 12, 2015 Share Posted June 12, 2015 Bedankt paljas!! Door jou reviewtje heb ik daar zo net 18 zeep sampletjes besteld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paljas Posted June 12, 2015 Author Share Posted June 12, 2015 Ja, als je eenmaal aan het kijken bent gaat het aanklikken van dingen die je 'ook wel' wil proberen erg snel Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhharsta Posted June 12, 2015 Share Posted June 12, 2015 Bedankt voor je tip en je review Paljas. Fijn om te zien hoe een en ander wordt geleverd; geen nare verrassingen dus. Ik ga samen met een vriend die net van cartridges is overgestapt naar DE scheren wat samples bestellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paljas Posted June 12, 2015 Author Share Posted June 12, 2015 Dit was/is waarschijnlijk één van de lekkerst ruikende pakketjes die ik ooit zal krijgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts