Jump to content

ShaveDash

Paljas

Recommended Posts

ShaveDash is een online sampleshop in het Verenigd Koninkrijk. De website is ietwat chaotisch en onoverzichtelijk maar het aanbod is prima.

Ik bestelde hier op de ochtend van 4 juni een aantal samples om te proberen. Ik betaalde grofweg €16 voor 9 samples (inclusief verzending). Het komt per sample op de 10g / 10 ml per stuk uit dus de prijs is zeer acceptabel. Je kunt 9 dingen proberen voor de prijs van 1 zeep en verzendkosten. Over de verzendkosten gesproken: 3 Britse ponden.

Het doosje kwam vandaag - 11 juni binnen, een week na bestelling. Prima. De inhoud zag er zo uit:

2015-06-11%2017.50.06_zpsiys2itms.jpg

kleine ronde schijfjes voor de crèmes:

2015-06-11%2017.51.05_zpssqwwiaq6.jpg

Schaafsels van de harde zeep:

2015-06-11%2017.58.55_zpslx7mxjdb.jpg

Bakpapier met smeersel voor de 'croap':

2015-06-11%2017.53.58_zpsi3ood7k9.jpg

Al met al prima tevreden. Kreeg ook nog een gratis asb sampletje in mijn bestelling en de zepen zijn ook prima ruim afgemeten.

Edited by Guest
  • Thanks! 1

Bedankt voor je tip en je review Paljas. Fijn om te zien hoe een en ander wordt geleverd; geen nare verrassingen dus.

Ik ga samen met een vriend die net van cartridges is overgestapt naar DE scheren wat samples bestellen.