Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik kan geen privébericht sturen naar de beheerders van dit forum :? , als ik dat probeer krijg ik de melding 'deze gebruiker bestaat niet'. Aangezien ik verder nergens een mogelijkheid vind om contact op te nemen met het beheer stel ik hier site technische vraag even:

Is het niet mogelijk om je bestanden vanaf je pc te uploaden? Ik zie alleen maar de mogelijkheid om een link te plaatsen naar een website.. Misschien zie ik er ergens overheen?

(verwijder dit topic gerust als dit niet de goeie plek is)

Posted

Bestanden uploaden is inderdaad niet mogelijk, je zult dus links moeten gebruiken. Er zijn hier al topics over gemaakt maar ik kan ze nu niet 1-2-3 oplepelen aangezien ik nu mobiel surf .

Over het versturen van berichten: naar wie/welke gebruikers heb je die berichten proberen te sturen?

Ik verplaats het bericht overigens naar het feedback forum, daar is dit beter op zijn plaats

Posted

@ Marcel, ik heb ook nog even gezocht maar kon er verder niet veel over vinden. Ik heb o.a. jou geprobeerd een privébericht sturen en de overige Site Admins. Helaas kreeg ik elke keer de melding 'deze gebruiker kan niet worden toegevoegd omdat het profiel niet bestaat' (of iets in die richting).

@ Mesmer, vooral om foto's. Als bijvoorbeeld ff snel een foto van je aankopen wil plaatsen, dan moet je die dus eerst ergens hosten (bijv imageshack) begrijp ik?

Posted

Ik gebruik dropbox om mijn foto'op te slaan en plaats de link in mijn post.

Posted

Ik gebruik meestal tinypic.com . Daar heb ik ooit een gratis account aangemaakt. Uploaden is eenvoudig en je krijgt een linkje dat je hier direct in een bericht kan plakken.

Er zijn meer van dit soort opties.

Posted

Wat er aan de hand is waardoor je geen berichten kunt sturen is me niet duidelijk. Ik heb je eerder vanavond een bericht gestuurd, ik ben benieuwd of je daarop wel kunt antwoorden. Op voorwaarde dat je hem ontvangt uiteraard ;)

Posted
Wat er aan de hand is waardoor je geen berichten kunt sturen is me niet duidelijk. Ik heb je eerder vanavond een bericht gestuurd, ik ben benieuwd of je daarop wel kunt antwoorden. Op voorwaarde dat je hem ontvangt uiteraard ;)

Hoi Marcel, ik heb je bericht wel ontvangen. Als ik wil beantwoorden krijg ik de volgende melding 'De gebruikers die u wilt toevoegen bestaan niet'.

Posted

Dat is vreemd!

Volgens de forumsoftware heb je alle permissies die nodig zijn om priveberichten te kunnen sturen. Bovendien heb je exact dezelfde rechten als alle andere gebruikers.

Heb je het al eens in een andere browser geprobeerd?

Posted

Hoi Marcel, ik heb je bericht wel ontvangen. Als ik wil beantwoorden krijg ik de volgende melding 'De gebruikers die u wilt toevoegen bestaan niet'.

Klik je niet op de verkeerde knop? Je hoeft geen gebruiker toe te voegen als je antwoord of op het envelopje geklikt hebt. Onder die knop staat nog een groot tekstvak waarin je kan typen en daaronder een knop versturen.

Maar als je technische vragen hebt kun je ze gerust in feedback posten zoals nu. Dan heb je denk ik ook eerder antwoord.

Posted

Apart, het lukt nog steeds niet krijg dezelfde melding en ik heb het nu ook in een andere browser geprobeerd. Het is raar want eerder kon ik gewoon berichten versturen. Ook naar andere gebruikers lukt nu niet..

Posted
En je zit zeker weten niet in een verkeerd tekstveld te typen?

Met die melding klinkt het inderdaad alsof je in het verkeerde vak typed en of je de knop toevoegen gebruikt om te versturen (zie rode paint-tekst)

full.png

Posted

Nu werkt het wel! Waarschijnlijk heb ik inderdaad onbewust ergens anders zitten typen. Sorry jongens :D

• 4 months later...
Posted

Mijn foto`s worden na het uploaden, zijwaarts geplaatst, gedraaid dus, hebben meerdere mensen daar misschien last van?

Posted
Mijn foto`s worden na het uploaden, zijwaarts geplaatst, gedraaid dus, hebben meerdere mensen daar misschien last van?

Heb ik ook soms, maar dan draai ik ze even in Irfanview en doe het onieuw. Via Ifanview kan je mooie kleine plaatjes maken voor webweergave, optie "Save for the Web". Niet van die grote bestanden en wel duidelijk. Gaat erg makkelijk.

Posted

Heb ik ook soms, maar dan draai ik ze even in Irfanview en doe het onieuw. Via Ifanview kan je mooie kleine plaatjes maken voor webweergave, optie "Save for the Web". Niet van die grote bestanden en wel duidelijk. Gaat erg makkelijk.

Dank je wel voor de tip!