Jump to content

Recommended Posts

Posted

Misschien een rare/domme vraag, maar gebruiken jullie je ASB op je hele gezicht? Ik gebruik zelf de welbekende Nivea Sensitive ASB en smeer regelmatig gewoon m'n hele bakkes er mee in.. Weet niet of het daar eigenlijk wel voor bedoeld is of dat het niet zo goed is voor je huid? :mrgreen:

Posted

Splash doe ik in ruime mate tot en met de hoofdhuid zo nu en dan, afhankelijk van mijn "geestelijk evenwicht" en vervolgens smeer ik een ASB op de daadwerkelijk geschoren delen, zoals wangen, hals, kin, maar kan dus ook de nek zijn, want daar trek ik de krabber ook regelmatig door.

Posted

Laatst Speick in mijn oog. Niet iets om te herhalen.

Ik smeer het alleen op de plekken waar ik me geschoren heb.

Als het heel warm is wil ik nog wel eens wat Ossage of Alcolada ook in mijn nek "splashen" ter verkoeling.

Posted

After shave alleen op de geschoren huid, after shave balsem over het hele gezicht, ook het voorhoofd wat vaak droog aanvoelt.

Posted

Het ligt een beetje aan de aftershave. Het goedkope spul, wat sneller op mag, gebruik op royale wijze. Het wat duurdere spul gebruik ik op die plaatsen op het gezicht die ik geschoren heb.

Posted

Ik gebruik de sheabutter asb van Hema eigenlijk alleen nog voor ik naar bed ga als "gezichtscreme". En soms als ik een droge bakkes heb smeer ik ook na het scheren het hele gezicht in. Of als ik gewoon nog genoeg over heb om de rest in te smeren.

Guest Gusto
Posted

Smeer het daar, waar je gelukkig van wordt. ;)

Posted

Die knipoog erachter maakt het natuurlijk lekker dubbelzinnig :D

Misschien moeten we plaatsen buiten het gezicht dan ook maar voor onszelf houden, denk je ook niet? ;)

Posted

Misschien moeten we plaatsen buiten het gezicht dan ook maar voor onszelf houden, denk je ook niet? ;)

Ooh, ik was eigenlijk van plan om daar binnenkort een topic voor te openen.. :roll:

(genaamd; Ass-shaving). Ach ja wie weet...

Posted

Ooh, ik was eigenlijk van plan om daar binnenkort een topic voor te openen.. :roll:

(genaamd; Ass-shaving). Ach ja wie weet...

Ja, maar ja... Dan moet je ook weer pbf op je arie gaan smeren en daar krijg je dan weer allemaal zooi van en dan zul je zien dat ik weer van alles de schuld krijg zoals altijd. Nee laten we dat maar niet doen

:D:P

• 2 weeks later...
Posted

"Ass-shaving, omdat het alternatief een patatpers is..."

Hahahahaha dank je wel.

Als dat hip wordt, meteen een lijn Ass-preshaves, Ass-shavng soaps & creams & Ass-ASB beginnen :-)

Posted

Toen ik mijn shavette kocht, een jaar of 10 geleden, in een Kappersbenodigdheden zaak, vroeg de verkoopster wat ik ermee wilde gaan scheren. Omdat het een kapperswinkel was, nam ik aan dat zij dacht dat ik kapper was en de bakkerbaarden en nek ermee wilde contouren, dius ik antwoord heel onschuldig: 'nou, alles!'

Kijkt ze mij aan alsof ze zich probeerde voor te stellen hoe ik met 1 hand de linker bilwang optil om met de andere hand de rechter bilwang met de shavette te scheren...

Ik benadrukte maar dmv van een vingerbeweging rond mijn kaaklijnen: "mijn gezicht!"

Posted

Betreft ass-shaving, daar zal ik niet zo snel aan beginnen want dan kan ik beter ook m'n hele benen en alles erbij gaan scheren. Dat is toch niet leuk meer? Nee ik snoei eigenlijk alleen de wildgroei wat bij, jullie?