Kogel Posted June 3, 2015 Posted June 3, 2015 Wellicht heb ik wat gemist maar ik mis de bijdragen van Joost. Of heb ik wat gemist?
Snuff Posted June 3, 2015 Posted June 3, 2015 Joost heeft ergens een bestuursfunctie toegewezen gekregen die al zijn tijd opslorpt, althans dat is wat ik me herinner, na zijn terugkeer uit het buitenland is ie nog een keer of twee op het forum geweest en daarna stilte.
marco Posted June 3, 2015 Posted June 3, 2015 Zou hij inmiddels een baard hebben? Ik zou genieten van mijn pensioen ipv me weer in een belachelijk drukke baan te storten. Of zou mevrouw Joost knettergek van hem worden wanneer hij de hele dag thuis zit?
Kogel Posted June 3, 2015 Author Posted June 3, 2015 Als je gewend bent toegevoegde waarde te leveren en je krijgt daar energie van dan is dat juist voldoening. Ik doe ook veel naast mijn werk. Maar als dat het is is het goed.
marco Posted June 3, 2015 Posted June 3, 2015 Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, maar na zo veel dienstjaren zou het toch ook wel eens genoeg moeten zijn?
Noxa Posted June 3, 2015 Posted June 3, 2015 Als weer eerdaags de anaconda op marktplaats zien dan heeft hij echt een baard.
mhharsta Posted June 3, 2015 Posted June 3, 2015 Het zou in elk geval leuk zijn als we weer eens iets van hem horen.
Shaving Silly Posted June 5, 2015 Posted June 5, 2015 Ik krijg altijd dat liedje in mijn hoofd van : Joost mag het weten..........................
Marcel Posted June 5, 2015 Posted June 5, 2015 En hoe zit het met maxime aka moxie66 (dacht ik)? Die was gisteren nog online op het forum.
3gor4 Posted June 5, 2015 Posted June 5, 2015 Ooh echt haha. Ik ben er ook niet altijd, dus zo goed ben ik weer niet uptodate.
moxie66 Posted June 5, 2015 Posted June 5, 2015 En hoe zit het met maxime aka moxie66 (dacht ik)? Ha Igor, ben er nog maar heel erg druk de laatste tijd. Probeer wel bij te blijven maar posten komt er niet van... Dacht dat jij ook weg was?! Fijn dat Mesmer ook weer terug is! Er komen andere tijden. gr, Maxim
Recommended Posts