Jump to content

Recommended Posts

Posted

Wellicht heb ik wat gemist maar ik mis de bijdragen van Joost. Of heb ik wat gemist?

Posted

Joost heeft ergens een bestuursfunctie toegewezen gekregen die al zijn tijd opslorpt, althans dat is wat ik me herinner, na zijn terugkeer uit het buitenland is ie nog een keer of twee op het forum geweest en daarna stilte.

Posted

Zou hij inmiddels een baard hebben?

Ik zou genieten van mijn pensioen ipv me weer in een belachelijk drukke baan te storten. Of zou mevrouw Joost knettergek van hem worden wanneer hij de hele dag thuis zit?

Posted

Als je gewend bent toegevoegde waarde te leveren en je krijgt daar energie van dan is dat juist voldoening. Ik doe ook veel naast mijn werk. Maar als dat het is is het goed.

Posted

Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, maar na zo veel dienstjaren zou het toch ook wel eens genoeg moeten zijn?

Posted
En hoe zit het met maxime aka moxie66 (dacht ik)?

Ha Igor, ben er nog maar heel erg druk de laatste tijd. Probeer wel bij te blijven maar posten komt er niet van...

Dacht dat jij ook weg was?! Fijn dat Mesmer ook weer terug is! Er komen andere tijden.

gr, Maxim