Jump to content

Pinaud Clubman

SakasakaHeyhey

Recommended Posts

Medenatscheerders ik heb een vraag.

Op dit moment heb ik nog de bay rum van Pinaud Clubman die ik erg fijn vind. Mij valt op dat de geur heel lang blijft hangen wat ik goed kan waarderen.

Ik wil wel eens een andere aftershave van Pinaud Clubman proberen en ben nieuwsgierig of er ook andere varianten zijn waarvan de geur lang blijft hangen.

Weet iemand dit en welke komen hiervoor in aanmerking?

Ik zal de volgende keer wat clubman en citrus musk ergens in overgieten en voor je meenemen. Beiden een prettige geur waarbij de clubman lang blijft hangen en de citrus musk wat eerder verdwijnt.

Dat is goed om te horen mannen! Bedankt voor jullie reactie :mrgreen:

Genoeg keuze dus. Vind het zo jammer dat er niet een winkeltje in de buurt is waar je even kan ruiken.

Ik zal de volgende keer wat clubman en citrus musk ergens in overgieten en voor je meenemen. Beiden een prettige geur waarbij de clubman lang blijft hangen en de citrus musk wat eerder verdwijnt.

Dank je wel Carlo. Ben erg nieuwsgierig.

• 3 months later...

Hallo allemaal!

Ik ben ook, bijna sinds ik begonnen ben met echt nat scheren, geïnteresseerd in Pinaud Clubman.

Nu twijfel ik tussen de original, bay-rum en de special reserve.

Welke raden jullie aan? Ik ben zelf 25 en heb er sowieso nog vraagtekens bij voor welke doelgroep deze geuren precies bedoeld zijn :P

Van alle Pinauds zijn dit mijn favorieten

After Shave Lotion Clubman

After Shave Lotion Pinaud

After Shave Bay Rum

Ik weet niet voor welke doelgroep deze bedoelt zijn maar als je het persé wil weten ik behoor al tot de rijpere klasse maar kan er best nog 5 van jouw leeftijd aan ;-)

de drie waartussen jij twijfelt zijn ook alle drie goed, zien wat anderen opgeven als beste keuze en meeste stemmen wint?

Ah oke.

Ik zie ze in amerika voor maar 8 dollar te koop en hier helaas al 16 euro :(

Nu is dat opzich niet veel maar voor een gokje vind ik het wel prijzig.

Ik ga binnenkort naar Nijmegen waar op het station een barbier zit die het volgens mij ook in zijn assortiment heeft.

Heeft het ruiken uit de fles zin of krijg je alleen de juiste indruk door het op te doen?

Ik ben "pas" 32, dus scheel niet zo heel veel met jou. (Toch?)

Maar ik vind de Clubman asl en de Special Reserve erg lekker ruiken. Voel me geen mannetje van 80 ofzo met deze geuren. En omdat ik dus nog minder rijp ben ga ik voor 40 van jullie. Maar dat is alleen maar omdat ik zo ontzettend veel off-topic ga lullen in ADHD-modus (neem speciaal een dag geen medicijnen) dat jullie van verwarring elkaar gaan aanvallen. Dan kunnen Ron, Rolf en ik met een bak popcorn erbij lekker gaan zitten kijken naar live actie.

Uh, dat is een goeie die je daar aandraagt.

Niet op gelet eerlijk gezegd, verder is de order wel geaccepteerd etc. We gaan het meemaken!

Edit: Ik heb ze voor de zekerheid maar meteen een e-mail gestuurd met de vraag of mijn bestelling geannuleerd gaat worden of dat deze gewoon geleverd wordt.