Lampuhkap Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 http://i.imgur.com/8JabKvf.jpg[/img] Ik had vandaag besloten dat ik weer eens een rondje Tabac wilde doen. Dus vandaag de Tabac spullen voor de dag gehaald! Setup: Pearl met Polsilver (1x gebruikt) Simpsons Berkeley Tabac scheerzeep Tabac Aftershave Lotion Het mesje in de Pearl had ik er pas 1x eerder in zitten en die begon toch vandaag al wat minder te voelen. Dus die gaat eruit. De Tabac scheerzeep deed precies wat je ervan mag verwachten. Snel latheren, dik en romig schuim en een goede slick. Met 2 passes op het gezicht en 3 passes in de nek BBS geschoren. Al heb ik wel 2 pukkeltjes in de nek open gehaald. Maar goed, nothing aluin won't fix. De aftershave lotion is best wel fijn spul. Ruikt goed, goed te doseren, smeert lekker uit en doet zn werk. Klein prikje als je hem opbrengt, verder nergens last van gehad. Laat de huid wel een beetje droog achter. Verder prima spul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
donnie Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 He dat mes ken ik Ziet er weer goed uit kerel, ben benieuwd naar die Tabac wel eigenlijk, waarmee is het ongeveer te vergelijken de lucht? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted July 25, 2013 Author Share Posted July 25, 2013 met de TFS Tabacco Verde, maar dan VEEEL sterker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts