Shaving Silly Posted May 31, 2015 Posted May 31, 2015 Ik open even een nieuw topic want naar aanleiding van de oefendag vorig jaar en clubdag dit jaar zijn er toch een heleboel leuke reacties gekomen om dit 1 of 2x per jaar te organiseren. Nou heb ik de ruimte om en best veel mensen te ontvangen en de kapsalon te gebruiken voor bezigheden zoals verkoop en scheren. Maar kreeg ook veel de reactie van jammer dat het zo ver weg is dus wat zou een optie zijn ? We kunnen 1x per jaar bij mij aanhouden en voor een 2e keer een locatie zoeken wat meer in het zuiden of midden Nederland? Misschien is er iemand die groter woont of een ruime schuur heeft of we kunnen de kantine van de plaatselijk voetbalclub huren of zo?? Ik neem mijn stoel wel mee en scheermaatje. Ik denk genoeg om over te denken en op poten te zetten Laten jullie je ideeën even weten ??
Shaving Silly Posted May 31, 2015 Author Posted May 31, 2015 Zitten jullie nou te denken hoe je het aan je vrouw gaat verkopen dat er een half forum op visite komt ? Of is er geen enkele vorm van fantasie en enthousiasme om zoiets aan te pakken ?? Het word toch voldoende bekeken
marco Posted May 31, 2015 Posted May 31, 2015 Ik ken geen kroegen of kantines in Brabant die ik af kan huren, dus wat dat betreft houdt het even op. Maar of ik er zin in heb? JA!!!
Snowmiss Posted May 31, 2015 Posted May 31, 2015 Zitten jullie nou te denken hoe je het aan je vrouw gaat verkopen dat er een half forum op visite komt ? Of is er geen enkele vorm van fantasie en enthousiasme om zoiets aan te pakken ?? Het word toch voldoende bekeken Nee, ik moest het alleen even vragen Geen probleem, volgend jaar zou het bij ons kunnen. Huis en tuin zijn pak en beet even groot als bij jou, Sylvia. Probleem zou kunnen zijn, dat het net zo ver naar het westen is, alleen zuidelijker
Mesmer Posted May 31, 2015 Posted May 31, 2015 Ik woon momenteel enorm micro dus dat is sowieso geen optie. Ik ben wel naar een huis aan het kijken met enorm veel ruimte maar dat huis ligt zo'n beetje in het noordelijkste puntje van Nederland.. Ergens centraler lijkt me handiger haha
marco Posted May 31, 2015 Posted May 31, 2015 Noord Brabant lijkt mij ook wel prettig voor onze Belgische vrienden. Wanneer we bijvoorbeeld Utrecht zouden kiezen, dan zou het voor hen nog te ver zijn.
Frog Posted May 31, 2015 Posted May 31, 2015 Fijn dat je ook aan ons denkt Marco. Ik zou er trouwens volgende clubdag ook erg graag bij zijn!
Harkos Posted May 31, 2015 Posted May 31, 2015 Als ik thuis ben, in Boekelo, heb ik ook wel interesse. Amstelveen is denk ik 160 km en Brabant ongeveer 200 km. Nou heb ik daar niet zo'n groot probleem mee, als het mooi weer is trek ik de Harley uit de schuur. Zou het bv een optie zijn om eens te kijken, wie potentieel gegadigde is en dan op basis van de diverse woonplaatsen een leuk centraal punt te vinden? Ik denk dat we dan met allemaal 120 km (?) een heel eind komen en wie daar woont is de klos??? Ben wel sterk voor een vast jaarlijks evenement, wat ik zo kon volgen op het forum valt het erg in de smaak.
Shaving Silly Posted May 31, 2015 Author Posted May 31, 2015 Carlo dan kom ik naar jou [ als Snuf niet kan door zijn gezondheid ] dan gaan we naar Carlo. Met de kampeerbus !!!
marco Posted May 31, 2015 Posted May 31, 2015 Harrie, gewoon komen want het is erg gezellig. En als jij op een Harley komt dan mag ik vast wel een rondje achterop?
Carloz Posted June 1, 2015 Posted June 1, 2015 Al even gekeken bij de sportschool, daaronder is een mooi zaaltje (met eigen bar) die bij de horecagelegenheid hoort. 5 uur lang met drankjes en hapjes zal ca. 32,50-35,00 per persoon kosten. Daar ik verwacht dat de drank niet zo enorm zal vloeien, zal dat goedkoper kunnen. Misschien ook deze keer weer combineren met een broodje h'burger of zo. Zal binnenkort eens met de eigenaar praten om te zien wat mogelijk is. Zaaltje gebruiken en verteren aan de bar zou ook kunnen. Geef me wat tijd. Het is motorseizoen en daar gaat mijn tijd nu aan op. De favoriete Tilburgse club van Marco had andere ideeën over scheren. Dat combineert dan weer niet goed met eetlust en bovenvernoemde hamburger. Dat is dus geen optie.
KugelFanger Posted June 2, 2015 Posted June 2, 2015 Zitten jullie nou te denken hoe je het aan je vrouw gaat verkopen dat er een half forum op visite komt Dit inderdaad ja , maar nee zonder gein dat gaan bij mij thuis niet lukken heb er echt de ruimte niet voor. ik had ook al even snel gekeken voor ruimte's die je eventueel kunt afhuren maar dat gaat ook direct weer in de papieren lopen dus dat is ook niet echt handig. maar ik zal nog even verder rond kijken. verder vindt ik afstand nog niet zo'n heel groot probleem (als het maar niet 3/4 uur rijden is ofzo)
Shaving Silly Posted June 2, 2015 Author Posted June 2, 2015 Teun, volgens mij is het sowieso ruim 3/4 uur rijden voordat jij überhaupt in de bewoonde wereld komt.
Snuff Posted June 2, 2015 Posted June 2, 2015 Teun, volgens mij is het sowieso ruim 3/4 uur rijden voordat jij überhaupt in de bewoonde wereld komt. Dat is trouwens iets wat tegenwoordig alleen voor de betere klasse is weggelegd Silly Moet lekker zijn weg van alle drukte!
Shaving Silly Posted June 2, 2015 Author Posted June 2, 2015 Ben ik ff blij dat ik tot het klootjesvolk behoor en gewoon in de drukte woon anders word het nog druk in Twente.
PI56 Posted June 2, 2015 Posted June 2, 2015 Als jullie ooit eens wat verder naar het noorden willen komen kan dat ook. Ik heb even overlegd met het parlement en die heeft goedkeuring verleend. Nijeveen ligt in zuidwest Drenthe. Ik heb de beschikking over een ruime woning, een grote tuin met ruime overkapping. Voldoende ruimte om een scheerfeestje te bouwen dus.
Recommended Posts