Jump to content

Lief Dagboek

marco

Recommended Posts

Lief Dagboek

Wat een dag weer zeg....

Ik werk met twee viespeuken.

Kneuzige Kim liep langs mij naar de toonbank en wist daar haar knie te stoten. Hoe, dat weet eigenlijk niemand...

Na wat binnensmonds te mompelen zegt ze tegen me "pfoeh, ik word er  helemaal misselijk van"

Hou dit beeld even vast.

Trudie is aan de lijn en ruikt nu uit haar mond alsof iemand een bedorven intergalactische ananas en een ontbindend konijnenlijk heeft geblenderd en dat bij haar naar binnen heeft gegoten.

Terug naar de misselijke Trudie:

terwijl ze zegt dat ze misselijk is, gaat ze staan zuchten als een dromedaris die op het punt staat te gaan bevallen van een nijlpaard-tweeling.

In MIJN richting!!

Gatverdegatver! Nu ben IK dus ook misselijk!

Nog geen 5 minuten later krijgt Corry een nies-aanval, en naar welke kant staat die slijmspuitende snotsnol te niezen?? Juist, mijn kant op! Gatverredamme!!!

Niet veel later moest Vanessa Vluchtroute afrekenen met een klant, maar ik stond op dat moment een broodje te smeren en stond daarbij tussen haar en de klant in. Blijkbaar gaat Betsie Bergschoen er van uit dat je in dat geval het beste het volgende kan doen:

je schreeuwt zo hard het bedrag in mijn oor, dat het geluid bij mijn andere oor er uit komt en vervolgens het oor van de klant bereikt!!

Iedereen blij, klant kan afrekenen, Trudie is klaar met klant en Marco is tijdelijk doof en duizelig van de trillingen die haar stemgeluid over hebben gebracht op mijn evenwichtsorgaan.

Ik ga even bijkomen van de spanningen.

En het is nog veel te warm om te werken ook.

Mocht de horeca toch niet helemaal je lotsbestemming zijn, dan kun je altijd nog overwegen om titels voor Suske en Wiske strips te gaan verzinnen. Alliteraties liggen je in ieder geval erg goed ;)

Wat denk je van Suske en Wiske en de Slijmspuitende Snotsnol? Ik ben heel benieuwd naar de uitwerking daarvan door Studio Vandersteen :D

[off-topic]pff, ik wordt geacht allemaal slimme dingen te doen vandaag. Iets met PHP/angular en onwillige SOAP koppelingen. Dat gaat nog niet meevallen vandaag. Onzin verzinnen gaat me beter af....

Lief Dagboek,

Even een korte mededeling.

Het is vandaag zoals je weet erg warm. Geen probleem, behalve dan dat ik m'n ballen uit m'n tanga zweet. Maar nu wil het zo zijn dat de vrouwtjes zich daar ook naar kleden. Godallemachtig!

Ik heb van mezelf al concentratieproblemen, maar ik kan me nu helemaal niet meer bij mn werk houden. Nou ja, soms komt er ook iets rimpeligs binnen met te weinig kleding en dan wordt ik ineens weer met beide benen op de grond gezet....

Sterkte met de hitte voor alle werkende mensen vandaag!

Voor de rest, geniet van de zon en de Radlers of wat je ook gaat drinken voor de dorst.