SakasakaHeyhey Posted June 3, 2015 Share Posted June 3, 2015 Je hebt wat losgemaakt hier Marco:lol: Dat smaakt naar meer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted June 3, 2015 Author Share Posted June 3, 2015 Sorry Rolf, vanavond geen dagboek. Ik heb net contact gehad met een vriend die ik al zeker vier jaar niet meer heb gesproken. Hij blijkt bijna om de hoek te wonen, dus ik ga zo even bij hem langs. Morgen 5 jaar getrouwd, dus ook niet denk ik. Dus ik doe mn best voor vrijdag. Okidoki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PI56 Posted June 3, 2015 Share Posted June 3, 2015 Dit topic voldoet niet aan wat de titel belooft. En ik durf volmondig te zeggen dat dit de schuld van Marco is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted June 3, 2015 Share Posted June 3, 2015 Is het zeker, ons eerst een beetje lekker zitten maken en dan niks meer ;-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhharsta Posted June 3, 2015 Share Posted June 3, 2015 Geen verhaaltje voor het slapen gaan........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted June 3, 2015 Author Share Posted June 3, 2015 Oké oké, ik heb er nog wat in mn Evernote staan, dus hier komt een korte. Even uitleggen... Collega Trudie heeft een hekel aan klanten helpen (in een lunchroom nog wel!) dus krijgt af en toe (nou ja, vaak) een bijnaam. Dat jullie even weten om wie het gaat. Eigenlijk kan je zo'n beetje elke vreemde bijnaam wel aan haar koppelen. De rest leren jullie gaandeweg wel een beetje. Lief dagboek, Ik ben weer even terug om mijn geweldige ervaringen met je te delen. Net bestelde een klant bij Olga Onderduikadres een broodje warme beenham. En wat vraagt het mormel aan de klant? "Wilt u dat ik het ook echt warm maak in de oven?" @$#&%!! Nee, opgezwollen vierkante vlucht-aap met vogelnestje op hoofd! Leg het maar in de vriezer, dan kom ik het over 13000 jaar ophalen na mijn terugkomst van de planeet Bz'sraaktielan 5. Zou het warm zijn tegen die tijd??!!?? Niet veel later staan er wat mensen te wachten tot ze geholpen worden terwijl Corry het oude lijk met haar handen in haar zakken uit het raam staat te staren naar iets wat niemand kan ontdekken. Toen er wat commotie en onrust en bovendien wat onvrede ontstond werd Methuzalem eindelijk wakker uit haar coma. En toen kwam de briljante vraag: "Maar u wordt toch allemaal geholpen?" Ja, gesmolten kaalgeplukte rimpel-furby, uiteindelijk wel, maar nog niet op dit moment! Ook de klanten zijn weer bijzonder onaangenaam. Een mevrouw wilde een broodje ham met extra boter en een warme ham/kaas. Toen ik ham op het broodje ham/kaas deed begon het uitzonderlijk lange mokkel te stuiteren. Ik moest er nog boter op doen volgens de giraffen-teef. Ik legde uit dat ik een broodje ham/kaas aan het maken was en dat ze daar geen boter op wilde. Mevrouw zei van wel en dat de klant naast haar het had gehoord. Ik vroeg dus aan de lelijke reuzin of zij dan op de ham én op de ham/kaas boter wilde. Tante Sidonia begon weer uit haar dak te gaan dat er alleen boter op de ham moest en waar ik dan mee bezig was. Ik heb toen het grote wijf uitgelegd dat ik voor het maken van een broodje ham/kaas toch echt eerst ham op het broodje moest doen, omdat het anders dus niet een broodje ham/kaas zou zijn, maar slechts een broodje kaas. Toen de snauwende zuurstok met haar het eenmaal begreep ging ze mij uitleggen dat ze het niet begrepen had. Joh..... Nou heren, dat was een korte mix van twee berichtjes uit "de oude doos". Wie weet wordt het nog vervolgd... Welterusten, oogjes dicht en snaveltjes toe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhharsta Posted June 3, 2015 Share Posted June 3, 2015 Bedankt Marco, ik kan weer met een lach de nacht in . Slaap lekker! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted June 4, 2015 Share Posted June 4, 2015 Nota aan mezelf: In een volgende reïncarnatie niet in een broodjeszaak gaan werken Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted June 4, 2015 Author Share Posted June 4, 2015 Lekker dan krijgen we oude zooi voorgeschoteld het is dag boek en niet geschiedenisboek , . . . . . . . Toch. Meneer Zeurpiet denkt dat ik niks anders te doen heb?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted June 4, 2015 Author Share Posted June 4, 2015 Hm, en als ik nou niet had verklapt dat het oud was? Dan wel leuk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carloz Posted June 4, 2015 Share Posted June 4, 2015 En gefrituurde hamstergleuven natuurlijk. Merk je meteen als die niet vers zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted June 4, 2015 Author Share Posted June 4, 2015 Wie weet, misschien doe ik mijn best ooit nog eens. Voorlopig moet je het hier mee doen in ieder geval. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SakasakaHeyhey Posted June 4, 2015 Share Posted June 4, 2015 Haha haha... Meesterlijk Marco.... Wacht maar tot ze vragen of de komkommers van vandaag zijn dan heb ik een antwoord voor je paraat Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted June 4, 2015 Author Share Posted June 4, 2015 Kom maar op... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted June 4, 2015 Author Share Posted June 4, 2015 Trouwens, Rolf deelt je enthousiasme niet, die vindt het te oud Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted June 4, 2015 Author Share Posted June 4, 2015 Nota aan mezelf: In een volgende reïncarnatie niet in een broodjeszaak gaan werken Note aan iedereen: ga nooit nooit nooit in een broodjeszaak werken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SakasakaHeyhey Posted June 4, 2015 Share Posted June 4, 2015 Als ze niet van vandaag zijn, zijn het "kwamkwammers" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted June 4, 2015 Share Posted June 4, 2015 Gaap, krijgen we nog een vers verhaal of warm je vanavond weer een oud lijk voor ons op? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted June 4, 2015 Author Share Posted June 4, 2015 Wie het oude niet eert is het nieuwe niet weerd of zoiets... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gusto Posted June 4, 2015 Share Posted June 4, 2015 Mijn advies, school je om, naar een vak, waar, je niets te maken hebt met,mensen (je mist het talent, om respect te hebben voor je medemensen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted June 5, 2015 Author Share Posted June 5, 2015 Ja, ik heb wel respect voor mijn medemens. Nee, dat is andersom niet zo. Ga jij maar eens een tijdje in een lunchroom of een winkel werken, dan begrijp je dat wel. Je kent me niet eens, dus ga me niet vertellen wat wel of niet een talent van mij is of voor wie ik wel of geen respect heb. Als je niet begrijpt dat dit allemaal zwaar overdreven en verdraaid is om er een verhaaltje van te maken, dan mis je misschien zelf een talent? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 Dit draadje moet met een stevige korrel zout worden geconsumeerd. Doe je dat niet dan zou je een bepaalde toonzetting wel eens verkeerd kunnen opvatten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted June 5, 2015 Author Share Posted June 5, 2015 Precies Marcel. Alsof ik echt zo met mensen om zou gaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 Maar hamstergleuven zijn toch echt hé? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted June 5, 2015 Author Share Posted June 5, 2015 Ja natuurlijk! Wat dacht je anders, eendenreet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts