Jump to content

Muziek

Snowmiss
 Share

Recommended Posts

Voor sommige mensen is Deep Purple al aardig klassiek ;-)

Ik ben alleen thuis nu, dus ik ga kriskras door mijn (digitale) Iron Maiden collectie ... jeugdsentiment :-P

Yes, up the irons! :)

Doe mij dan maar het Vlaamse Asphyxiate ;)

Het Nederlandse "Heidevolk" bij toeval ontdekt. Best grappig bandje.

Voor sommige mensen is Deep Purple al aardig klassiek ;-)

Ik ben alleen thuis nu, dus ik ga kriskras door mijn (digitale) Iron Maiden collectie ... jeugdsentiment :-P

Yes, up the irons! :)

Doe mij dan maar het Vlaamse Asphyxiate ;)

Het Nederlandse "Heidevolk" bij toeval ontdekt. Best grappig bandje.

En live is Heidevolk best goed. :)

Edited by Guest

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Het dialect en dus de strekking van de tekst ontgaat mij volkomen, ik prefereer compleet andere muziek maaarrrrrrrrrrr

In mijn jonge jaren met de nodige alcoholische versnaperingen genuttigd hebbende zou dit ideaal zijn om een heerlijk avondje te beleven. Ik snap hem heren :D

Dit is ook niet mijn alledaagse muziek hoor Hans. :)

Normaal speelt er hier EBM of zit ik mee te brullen met jaren 80 en 90 thrash metal, death metal of hardcore. :P

Ik herken hierin de muziekkeuze van mijn zonen, ja ja scheren bindt ons maar op dit gebied bemerk ik een generatiekloof.

In mijn welkom topic is mijn muziekvoorkeur al uitgebreid aan bod gekomen,en met Gusto in de buurt ben ik heel voorzichtig geworden :roll:

Maar vooruit nog een keer: RUSH, Triumph, Yes, Symfonische rock in de breedte en de gitaargoden Joe Satrani, Steve Vai en Steve Hackett. Waarbij vermeld dat Rick Emmett van Triumph ook in dit rijtje thuis hoort.

En nu maar weer bukken :lol:

Gaan nog steeds door.

Pas een documentaire over Lemmy (titel: Lemmy) op Canvas (meen ik, kan ook Een zijn geweest). Lemmy doet het nog steeds pijn dat hij eruit is gezet. Brock en Turner probeerden het goed te praten, wat niet helemaal lukte. Bij een van hen zat de spijt ook diep. Bij mij ook, is toch de beste periode van Hawkwind, met meneer Kilmister. De beste periode Lemmy ook trouwens.