Snowmiss Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Voordat we dat andere topic teveel vervuilen open ik deze maar, om andere te laten genieten van wat op dit moment je oren onveilig maakt: Link to comment Share on other sites More sharing options...
3gor4 Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Ik luister vele soorten muziek maar het bovenstaande is niet echt mijn kopje thee. Op dit moment ben ik aan het genieten van [bBvideo 560,340] [/bBvideo] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frog Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Mijn favoriete genres zijn EBM/industrial en hardcore/deathcore. Enkele voorbeelden Agonoize Combichrist Terror All shall perish Link to comment Share on other sites More sharing options...
rare kwast Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Bij is het behoorlijk uiteenlopend van jazz, blues naar psychedelisch en metal. De muziek uit de jaren 70 vind ik misschien toch wel het mooiste (echt te laat geboren... ) Op dit moment luister ik naar Shuttah - the imagemaker vol. 1 en 2 (Echt een aanrader!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 The Longer It Takes - The Bird and The Bear (Mijn zus en haar man) [bBvideo 560,340] [/bBvideo] Link to comment Share on other sites More sharing options...
3gor4 Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Bij is het behoorlijk uiteenlopend van jazz, blues naar psychedelisch en metal. De muziek uit de jaren 70 vind ik misschien toch wel het mooiste (echt te laat geboren... ) Op dit moment luister ik naar Shuttah - the imagemaker vol. 1 en 2 (Echt een aanrader!) joeptoep linkje er ook maar bij.. Zoiets zou ik ook wel kunnen luisteren. Ik hou ook voornamelijk van oudere muziek... house muziek van 198x tot 1992. Rockabilly/ gararge punk van de 60s/ Blues voornamelijk Leadbelly. Mississippi Fred McDowell en Robert Lee Burnside. Klassiek muziek... En voor de rest luister ik gewoon alles wat er in mijn smaak valt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Mooie draaitafel Martijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
3gor4 Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Mooie draaitafel Martijn! En mooie buisversterker d'r onder!? of zie ik scheel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rare kwast Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 klopt! Draaitafel is een zelf omgebouwde en gemodificeerde Thorens TD150 mk2 (met SME series 2 arm met Denon DL-103D, totdat m'n EMT TSD-15N terug is uit revisie) daaronder een zelfbouw Phono trap (Phono dude 2014 van triode dick, voor wie het wat zegt) links CR-Development "Kalypso" EL84 buizenversterker (2x12W). en het klinkt fantastisch op een paar Tannoy speakers!! Ik hoop zeer binnenkort ook mn zelfbouw speakers af te hebben...dan is het helemaal feest!!! sorry voor het off topic gaan.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Jij hebt echt teveel hobby's hè pietertje.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rare kwast Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Mijn vrouw zat al te denken aan "help! Mijn man heeft een hobby"... Toch vindt ze het wel fijn als ik lekker in de garage zit hoor.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Ze heeft zeker zelf ook hobby's? Of ga je vervelend zitten doen wanneer je verplicht "gezellig" moet doen en leert de ervaring dat ze je beter in de garage kan laten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rare kwast Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Ik kan thuis best gezellig doen hoor.....met een mooi muziekje erbij Ik ben wel erg blij met me vrouw hoor, besef heel goed dat niet elke vrouw dit allemaal pikt (dat zie ik wel bij een paar vrienden, ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rare kwast Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Ondertussen klinkt Opeth - Pale Communion ook geweldig!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Goed zo, de vrouw moet ook aandacht krijgen he Je hebt het zeker getroffen dan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rare kwast Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Goeie bui vanavond... Ook bij deze plaat is het weer een feest! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gusto Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Mijn muziek-smaak loopt van 1500 tot gister. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjebbe Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Voordat we dat andere topic teveel vervuilen open ik deze maar, om andere te laten genieten van wat op dit moment je oren onveilig maakt: Sentiment! Prince in a Paupers Grave Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karel Kinhaar Posted May 29, 2015 Share Posted May 29, 2015 Wachtend op het nieuwe album van Till Lindemann van Rammstein deze video maar grijs draaien. [bBvideo 560,340] [/bBvideo] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted May 29, 2015 Share Posted May 29, 2015 Ik draai al maanden Spidergawd, een spin-off van Motorpsycho. In maart heb ik ze live mogen zien, wow! [bBvideo 560,340] [/bBvideo] [bBvideo 560,340] [/bBvideo] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karel Kinhaar Posted May 29, 2015 Share Posted May 29, 2015 Ik draai al maanden Spidergawd, een spin-off van Motorpsycho. In maart heb ik ze live mogen zien, wow![bBvideo 560,340] [/bBvideo] [bBvideo 560,340] [/bBvideo] Dank je Hier ga ik even wat meer van opsnorren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted May 29, 2015 Share Posted May 29, 2015 In iedere groep moet er een buitenbeentje zijn, ik hou van stilte en vermijd dus muziek als het kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted May 29, 2015 Share Posted May 29, 2015 Na het werk in de auto vermijd ik ook meestal muziek. Hoor hier al de hele dag genoeg herrie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0013 Posted May 29, 2015 Share Posted May 29, 2015 Ik zit op een kantoor zonder radio, dus onderweg gaat hij bij mij meestal wel aan. Meestal iets vrolijks. Gorki ofzo. Al kan ik Opeth en dergelijke ook erg waarderen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SakasakaHeyhey Posted May 29, 2015 Share Posted May 29, 2015 Dat ken je waarschijnlijk ook Porcupine Tree als je van Opeth houdt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts