Jump to content

Muziek

Snowmiss

Recommended Posts

Mijn favoriete genres zijn EBM/industrial en hardcore/deathcore.

Enkele voorbeelden

Agonoize

Combichrist

Terror

All shall perish

Bij is het behoorlijk uiteenlopend van jazz, blues naar psychedelisch en metal.

De muziek uit de jaren 70 vind ik misschien toch wel het mooiste (echt te laat geboren...:( )

Op dit moment luister ik naar Shuttah - the imagemaker vol. 1 en 2 (Echt een aanrader!)

Bij is het behoorlijk uiteenlopend van jazz, blues naar psychedelisch en metal.

De muziek uit de jaren 70 vind ik misschien toch wel het mooiste (echt te laat geboren...:( )

Op dit moment luister ik naar Shuttah - the imagemaker vol. 1 en 2 (Echt een aanrader!)

joeptoep linkje er ook maar bij..

Zoiets zou ik ook wel kunnen luisteren.

Ik hou ook voornamelijk van oudere muziek... house muziek van 198x tot 1992. Rockabilly/ gararge punk van de 60s/ Blues voornamelijk Leadbelly. Mississippi Fred McDowell en Robert Lee Burnside. Klassiek muziek... En voor de rest luister ik gewoon alles wat er in mijn smaak valt!!

klopt!

Draaitafel is een zelf omgebouwde en gemodificeerde Thorens TD150 mk2 (met SME series 2 arm met Denon DL-103D, totdat m'n EMT TSD-15N terug is uit revisie)

daaronder een zelfbouw Phono trap (Phono dude 2014 van triode dick, voor wie het wat zegt)

links CR-Development "Kalypso" EL84 buizenversterker (2x12W).

en het klinkt fantastisch op een paar Tannoy speakers!! 8-)

Ik hoop zeer binnenkort ook mn zelfbouw speakers af te hebben...dan is het helemaal feest!!! 8-)

sorry voor het off topic gaan.... :oops:

Ik kan thuis best gezellig doen hoor.....met een mooi muziekje erbij 8-)

Ik ben wel erg blij met me vrouw hoor, besef heel goed dat niet elke vrouw dit allemaal pikt (dat zie ik wel bij een paar vrienden, :lol:)

Ik zit op een kantoor zonder radio, dus onderweg gaat hij bij mij meestal wel aan.

Meestal iets vrolijks. Gorki ofzo. Al kan ik Opeth en dergelijke ook erg waarderen...