Jeff Green Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Ik ben bij Scheer & Schuim in Dordrecht geweest om mijn felbegeerde T&H aan te schaffen (mooie winkel), kreeg nog uitleg over hoe je zeep of creme op kon schuimen en daar dan het verschil in. Mijn keus ging toch uit naar de zeep (was ook mijn voorkeur, ben al in het bezit van een creme en op advies van een aantal andere shavers op dit forum heb ik gekozen voor de zeep) dus ben nu de trotse bezitter van T&H 1805 preshave, scheerzeep, AFS en EDC. Maar ben bang dat ik daar over twee weken weer sta veel keus en een hoop lekkers! Mijn oog viel ook op een merk wat ik nog niet ben tegengekomen nl. St. James Cedarwood & Clarysage Shavingcreme dat is toch ook lekker spul!!!! Alleen jammer dat er dan niet een preshave van is in dezelfde geurlijn maar ach wat die heb je ook niet bij T&H!!! Iemand ervaring met deze scheercreme? Link to comment Share on other sites More sharing options...
3gor4 Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Ja, ik heb de scheercreme ooit gehad. En was verkocht door de heerlijke geur. Maar de kwaliteit en eigenschappen plaats ik naast die van TOBS. Aangezien ik helemaal over ben gegaan op zepen omdat ik ze beter vind, heb ik dan ook al mijn cremes gedoneerd aan mijn vader. Overigens vond ik de 1805 zo lekker dat ik de EdC had aangeschaft. Maar die is helaas gesneuveld (paar keer gebruikt) Trouwens kan je bij Gifts&Care hele Truefitt & Hill pakketten aanschaffen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
QuantumCat Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Ben vandaag ook even binnen gewandeld, ik heb voor op reis een tube St. James lavender & geranium Shaving Cream meegenomen (de 1805 scheerzeep heb ik al) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeff Green Posted May 28, 2015 Author Share Posted May 28, 2015 Ben vandaag ook even binnen gewandeld, ik heb voor op reis een tube St. James lavender & geranium Shaving Cream meegenomen (de 1805 scheerzeep heb ik al) Is dat ook een aanrader? Hij is bij mij niet echt blijven hangen maar goed zoveel geuren dan blijft ook niet alle hangen, toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongShave Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Ik ben bij Scheer & Schuim in Dordrecht geweest om mijn felbegeerde T&H aan te schaffen (mooie winkel), kreeg nog uitleg over hoe je zeep of creme op kon schuimen en daar dan het verschil in. Mijn oog viel ook op een merk wat ik nog niet ben tegengekomen nl. St. James Cedarwood & Clarysage Shavingcreme dat is toch ook lekker spul!!!! Helaas verkoop S&S deze niet online. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeff Green Posted May 28, 2015 Author Share Posted May 28, 2015 Dat is niet helemaal juist het merk is op de site nog niet zichtbaar dat moest hij nog aanpassen, was ook mijn eerste vraag aan de beste man! Maar ik denk als je hem belt dat hij best wel een pakketje klaar wil maken, de andere producten verkoopt hij toch ook via de site. Moet niet echt heel moeilijk zijn, toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
QuantumCat Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Ben vandaag ook even binnen gewandeld, ik heb voor op reis een tube St. James lavender & geranium Shaving Cream meegenomen (de 1805 scheerzeep heb ik al) Is dat ook een aanrader? Hij is bij mij niet echt blijven hangen maar goed zoveel geuren dan blijft ook niet alle hangen, toch? Hou wel van een Lavendertje links of rechts. Hij rook lekker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongShave Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Dat is niet helemaal juist het merk is op de site nog niet zichtbaar dat moest hij nog aanpassen, was ook mijn eerste vraag aan de beste man! Maar ik denk als je hem belt dat hij best wel een pakketje klaar wil maken, de andere producten verkoopt hij toch ook via de site. Moet niet echt heel moeilijk zijn, toch? Nee hoor, dat is niet moeilijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scheer & Schuim Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Wat een leuke berichten allemaal weer, bedankt. Ben inmiddels bezig met een nieuwe webshop, die er ook wat leuker uit ziet, en waarin alles wat makkelijker moet gaan werken. Maar in de winkel komen heeft zo zijn voordelen...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
QuantumCat Posted May 29, 2015 Share Posted May 29, 2015 Ook veel gezelliger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts