Jeff Green Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 Kopen jullie een complete lijn bv. TOOBS pre-shave, scheerzeep, aftershave en een EDC of kopen jullie alles los? Probleem is dat ik graag 1 en hetzelfde geurtje wil anders zal de pre-shave en aftershave geurloos moeten zijn. Of ben ik weer de enige met deze tik? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frog Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 Ik heb enkele producten waarvan ik zowel de zeep als de aftershave heb ( en ze samen gebruik ). Maar persoonlijk vind ik het niet noodzakelijk om alles van 1 lijn te gebruiken. TFS sottozero forte gaat bijvoorbeeld erg goed samen met Floid blue. TOBS Eton college kan je dan weer combineren met Davidoff Cool Water Aftershave. Maar zoals ik al zei is dit alles erg persoonlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 Oh ik wilde altijd al eens een topic hierover beginnen! Ik deel jouw tic, ik gebruik alleen de zeep en een matchende aftershave. Ik kijk ook altijd of de aftershave wel bestaat van een bepaalde zeep. Heb natuurlijk wel een paar uitzonderingen maar meestal is er een match. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 Ik gebruik zo vaak mogelijk passende spullen, maar veel maakt het voor mij niet uit als het om een licht geurende zeep gaat. Ik scheer me toch bijna altijd voor het douchen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts