Roke Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 Kent hier iemand een product dat zijn deugdelijkheid al bewezen heeft om van die ingroeiende haren af te komen? Ik probeer op alles te letten maar geraak niet van dit probleem af! Omdat hier liefhebbers van het klassieke scheren zitten hoop ik hier een eerlijk antwoord op te krijgen. Op die verkoop site's hebben ze toch allemaal het nieuwste en het beste. Dank bij voorbaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 Volgens mij is klassiek scheren een van de beste remedies tegen ingroeiende baardharen. Met de mach3 en voorlopers had ik die om de haverklap, met open mes nooit meer eigenlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
3gor4 Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 Klopt efsk! Met mach bagger had ik regelmatig last van ingegroeide bij mijn adamsappel. Daar heb ik met het klassiekscheren. Krabber als open mes en tegen de richting in, geen last meer gehad van ingegroeide haren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhharsta Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 Dat is ook mijn ervaring. Ik weet niet meer hoe lang het duurde na het overstappen voor ik van het probleem af was. Waarschijnlijk enkele weken; de tijd die ik nodig had voor de juiste techniek, en mijn huid om te wennen aan het "nieuwe" scheren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 Kent hier iemand een product dat zijn deugdelijkheid al bewezen heeft om van die ingroeiende haren af te komen?Ik probeer op alles te letten maar geraak niet van dit probleem af! Omdat hier liefhebbers van het klassieke scheren zitten hoop ik hier een eerlijk antwoord op te krijgen. Op die verkoop site's hebben ze toch allemaal het nieuwste en het beste. Dank bij voorbaat. Niet meer tegen de baardgroei in scheren helpt nog het beste. En met een open mes scheren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frup Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 Vervelend probleem ja. Zie mijn reactie in het andere draadje dat hier ook ongeveer over gaat: http://www.shavingsociety.nl/viewtopic.php?f=7&t=3378&start=10#p83547 Dat heeft mij geholpen (UEKAZ!). Maar er zijn ook andere producten... Grt, Dirk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roke Posted May 27, 2015 Author Share Posted May 27, 2015 Heb net mijn scrubspons bovengehaald en het voelt precies ni slecht! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jock Posted July 27, 2015 Share Posted July 27, 2015 Ik loop een ingegroeide haar af en toe op. Ondanks open mes en DE scheren. Ik koop bij De Tuinen een klein flesje tea tree oil. Met een wattenstaafje tip ik het plekje goed aan. Zeker vlak voor he slapen gaan. Bij mij verkort het de ellende Link to comment Share on other sites More sharing options...
QuantumCat Posted July 28, 2015 Share Posted July 28, 2015 Volgens mij is klassiek scheren een van de beste remedies tegen ingroeiende baardharen. Met de mach3 en voorlopers had ik die om de haverklap, met open mes nooit meer eigenlijk. Ik sluit mij hierbij aan. Met Open Mes (ik heb geen ervaring met de DE), niet of nauwelijks ellende gehad, geen scheerpuistjes, geen ingroeiende haren, geen scheerbrand. Meer niet dan nauwelijks. Overigenbs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thijs Posted August 6, 2015 Share Posted August 6, 2015 Even een tip hier, ik was voorheen altijd aan het scheren met Gilette mesjes enz, maar merkte dat ik steeds meer ingegroeide baardharen kreeg en dus een steeds onrustigere huid. Nu sinds een tijdje het ouderwetse maar tegenwoordig ook weer hippe scheren met een shavette open scheermes opgepakt. Een scheermes aangeschaft ... Goed voor de hygiene en dus ook geen gedoe met het scherp houden van je mes. Het voordeel hieraan vind ik vooral doordat je maar met 1 mesje scheert en niet 5 op een rij zoals in de messen van Gilette enz is dat je minder irritatie krijgt door dat er niet zoveel mesjes over je huid krassen. Ik heb hierdoor echt een betere huid gekregen en toch lekker glad geschoren. Daarnaast is het ook wel een stoer en echt mannen ding jezelf met zo een mes scheren! Het vraagt wat oefening en geduld maar na een aantal keer heb je het al snel onder de knie. Echt een aanrader vind ik! [mod=marzman]Link verwijderd[/mod] Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted August 6, 2015 Share Posted August 6, 2015 Een shavette is geen open scheermes. Los daarvan riekt je bericht erg als een reclametekst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roland Posted August 6, 2015 Share Posted August 6, 2015 Kijk, dat is nou 'n goeie tip! Dit wisten de meeste hier niet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thijs Posted August 6, 2015 Share Posted August 6, 2015 Was niet bedoeld als reclame maar wilde graag mijn ervaring en tip delen. Sorry als dit verkeerd over kwam... Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted August 6, 2015 Share Posted August 6, 2015 Wellicht is het het niet, maar je eerste twee berichten laten zich lezen als rechtstreeks gekopieerd uit een reclamefolder. Maar goed, ik lees graag je voorstelpost in het welkomsgedeelte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thijs Posted August 6, 2015 Share Posted August 6, 2015 Dan moet ik misschien maar werk van maken en solliciteren als teks schrijver als ik zo professioneel over kom haha maar je ziet me er wel verschijnen Link to comment Share on other sites More sharing options...
SakasakaHeyhey Posted August 6, 2015 Share Posted August 6, 2015 Dan moet ik misschien maar werk van maken en solliciteren als teks schrijver als ik zo professioneel over kom haha maar je ziet me er wel verschijnen Welkom Thijs Een shavette is geen open scheermes. Los daarvan riekt je bericht erg als een reclametekst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Paranoid! Posted August 28, 2015 Share Posted August 28, 2015 Thijs is gewaarschuwd over de verkapte spam, volgende overtreding zal er voor zorgen dat Thijs niet meer onder de leden zal vallen Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted August 28, 2015 Share Posted August 28, 2015 Haha! Dat was een late reactie van ons opperhoofd Volgens mij is Thijs ook niet meer actief geweest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Paranoid! Posted August 28, 2015 Share Posted August 28, 2015 Haha! Dat was een late reactie van ons opperhoofd Volgens mij is Thijs ook niet meer actief geweest. Idd, beetje laat zag hem toevallig voorbij komen toen ik wat meldingen aan het checken was. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willieman Posted November 15, 2015 Share Posted November 15, 2015 Als er 1 kampioen ingegroeide baardharen was, dan ben ik het wel. Ik ben ben die Gillette rommel afgestapt en ik ben DE gaan scheren. toen was het meteen al een stuk minder. sinds ik met open mes scheer is het nog minder geworden en ik ben er erg tevreden mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
james bond Posted April 10, 2016 Share Posted April 10, 2016 Gillette heeft en product dat scrubt en tegelijk het gezicht warm maakt, is dagelijks te gebruiken voor het scheren. Wel raar gevoel de eerste keren. Sindsdien geen ingegroeide haren meer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loei Posted April 10, 2016 Share Posted April 10, 2016 Hoe heet dit product van gillette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted April 10, 2016 Share Posted April 10, 2016 Dat wil ik ook wel eens weten. De meeste anti ingegroeide haren middelen zijn absurd prijzig. Niet iets waarmee ik de gok wil wagen of het werkt in ieder geval. Link to comment Share on other sites More sharing options...
peto Posted April 11, 2016 Share Posted April 11, 2016 Misschien bedoelt hij deze: gillette thermal face scrub Link to comment Share on other sites More sharing options...
james bond Posted April 11, 2016 Share Posted April 11, 2016 ja klopt die bedoel ik. De action verkoopt het nu voor heel weinig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts