Jump to content

Goedemorgen

Jeff Green

Recommended Posts

Goedemorgen,

Ik ben nieuw op dit forum maar houd mij al enige tijd bezig met de diverse manieren van scheren, maar het leek mij wel leuk om me aan te melden op dit forum. Wellicht dat jullie me nog het e.e.a. kunnen bijbrengen :D

Ik scheer me nu een jaar met een Feather Artist Club SS Professional Razor en dat bevalt prima! Ik zoek nog wel een passende scheerschuim met de daarbij behorende pre-shave en aftershave dacht zelf aan Truefitt and Hill maar gebruik op dit moment Piccadilly Shaving Company en dat is ook lekker.

groeten,

Jeff

Ik scheer me nu een jaar met een Feather Artist Club SS Professional Razor en dat bevalt prima! Ik zoek nog wel een passende scheerschuim met de daarbij behorende pre-shave en aftershave dacht zelf aan Truefitt and Hill maar gebruik op dit moment Piccadilly Shaving Company en dat is ook lekker.

Welkom Jeff,

Ben zelf een fervent Feather Artist gebruiker (mijn absoluut favoriet scheergerief), aangaande het scheerschuim dat zou ik laten vallen en voor een goede zeep of creme gaan al dan niet in combinatie met pre-shave en aftershave van hetzelfde merk of combinatie van merken. Best kan je daarvoor een eigen topic openen en de mening van anderen vragen. Het beste advies krijg je als je meer info geeft (welke geuren hou je van, moet het lang blijven hangen of vluchtig zijn, enz....).

Van harte welkom. En veel succes bij het zoeken naar een fijne scheerzeep in combinatie met een geurtje. De ervaring leert dat wanneer je een paar maanden op dit forum rondhangt je al snel een aardige collectie opbouwt :)

Welkom hier! Ik ben zelf begonnen met Proraso Groen scheerzeep en een Taylor of Old Bondstreet Sandal Wood cream. Beide schuimen erg goed. De crème heb je net iets makkelijker en sneller aan het schuimen in vergelijking met de zeep, maar uiteindelijk schuimen ze beide prima. Oh de scheerstick van De Vergulde Hand doet het ook prima trouwens ;-)

• 2 weeks later...