Jump to content

Recommended Posts

Posted

Wou hier effe melden dat deze terug €31 kost in plaats van €42.

Ga er mij toch eentje aanschaffen! :D

Posted
Fijne kwast; daar heb ik 2 weken geleden inderdaad 42 voor betaald :-)

Dan hebben ze u goe liggen gehad! :D

Posted

Ik zat laatst op de plisson te kijke. En daar bieden ze de meest simpele syntheet aan voor iets van 36 euro.

Zal wel iets duurder uitpakken incl. verzendkosten.

http://blaireauxplisson.com/en/shavingbrushes-fiber/264-blaireau-facettes-loupe-de-noyer-blanc-europeen-3700005934801.html

Maar goed. Ik vind het inderdaad een top borstel!! Zijde zacht en maakt schuim als de beste. Binnen een scheet en een zucht is die alweer droog [FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND TIGHTLY-CLOSED EYES]

Posted

Fijne kwast inderdaad, ik heb hem ook voor rond de 30 gekocht en het is de kwast die ik het meeste gebruik.

Posted
Fijne kwast inderdaad, ik heb hem ook voor rond de 30 gekocht en het is de kwast die ik het meeste gebruik.

Het is ook mijn meestal gebruikte kwast.

Posted

vandaag ook maar besteld voor 31,- inclusief verzenden, ben door de verhalen zeer nieuwsgierig geworden 8-)

Posted

Ga aankomende week naar Hongarije, eerst even kijken wat ze daar hebben qua kwasten.

Mocht daar niet veel speciaals zijn, dan ga ik hem ook bestellen :D

Posted

L'OCCITANE - Arena Budapest

ARÉNA PLAZA Bevásárlóközpont

Kerepesi út 9-11.

1087 Budapest

(0036) 1/ 455 0590

:mrgreen:

Posted

Heb hem vandaag gehaald! Zeer vriendelijke bediening en een topkwast!

Blij blij blij!

Posted
Heb hem vandaag gehaald! Zeer vriendelijke bediening en een topkwast!

Blij blij blij!

Inderdaad, gisteren ontvangen en vandaag uitgeprobeerd. Uitstekend kwastje en de backbone valt mij alleszins mee.

Posted
Wat vinden jullie van de Plisson versie met een resin handvat? Ik zou mijn rozenhouten versie er zo op inruilen!

Ik ook, zijn net iets mooier en ook qua aanvoelen en gewicht lekkerder.

Posted

Gisteren de Plisson binnen gekregen inclusief de houder, meteen even een paar proefschuimpjes gedraaid. Een bijzonder goede kwast!

Posted

Ik zie dat de maat van deze kwast wordt angeduid met "size 12" - maar wat betekent dit ?

Wat is de taille (diameter net boven het handvat) en de hoogte van de borstelkop ?

Posted

Nee nee Jarno, je moet hem niet aanmoedigen. Je weet het, net als met kinderen, als je lacht doen ze het weer. Rolfje mag niet van die pijnlijke dingen zeggen!