Guest Gusto Posted May 23, 2015 Share Posted May 23, 2015 Ik heb het afgelopen half jaar voldoende aangeschaft, om de komende jaren, zonder aankopen plezierig te kunnen scheren. Wat er buiten valt zijn: - Proraso Wit Zeep - TFS Tabacco Verde Forte Zeep - Proraso Wit ASB Deze worden direct vervangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted May 23, 2015 Share Posted May 23, 2015 Ik doe met je mee. Eerst maar wat dingen opmaken. Alleen aanbiedingen die onweerstaanbaar zijn daar doe ik nog aan mee (helaas komt dat nog al eens voor ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gusto Posted May 23, 2015 Share Posted May 23, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted May 23, 2015 Share Posted May 23, 2015 Hmmm, eerst zien, dan geloven Ik doe in ieder geval niet mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted May 23, 2015 Share Posted May 23, 2015 OK, dit draadje kan gesloten worden mods! Maar zonder gekheid, @Gusto, dan zul je zeker ook een uitzondering maken voor de aanstaande Proraso voor de gevoelige huid in tube? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted May 23, 2015 Share Posted May 23, 2015 Oh, wat een enabler! Is daar trouwens een goed Nederlands woord voor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Uiterst behulpzaam persoon? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gusto Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 OK, dit draadje kan gesloten worden mods! Maar zonder gekheid, @Gusto, dan zul je zeker ook een uitzondering maken voor de aanstaande Proraso voor de gevoelige huid in tube? Ik heb het over vervangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Oh, wat een enabler! Is daar trouwens een goed Nederlands woord voor? Jeps: Marcel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Zeg heeee, dat jij overal schuldig aan bent betekent niet automatisch dat je anderen ook maar zo kunt betichten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Ik zeg één ding: Osage Rub.... Moet ik nog meer zeggen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Dat was een geïsoleerd geval Marco, en je wist dat die fles jouw naam riep. Verder ben ik net zo onschuldig als dat jij schuldig bent aan alles wat er hier verkeerd gaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 OK, dit draadje kan gesloten worden mods! Maar zonder gekheid, @Gusto, dan zul je zeker ook een uitzondering maken voor de aanstaande Proraso voor de gevoelige huid in tube? Ik heb het over vervangen. Dat, Gusto, zijn de sabbaticals naar mijn hart: Alles wat opraakt, mag vervangen worden en alles wat nieuw is, mag ook gewoon aangekocht worden! Ik zie op andere fora nog wel meer uitzonderingen, om toch nog een paar suggesties te doen: Alle producten met korting Alle producten die mogelijkerwijs niet meer verkrijgbaar zijn na de sabbatical Alle producten uit een serie die je compleet wilt hebben Zijn er nog meer te bedenken??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Dat was een geïsoleerd geval Marco, en je wist dat die fles jouw naam riep. Verder ben ik net zo onschuldig als dat jij schuldig bent aan alles wat er hier verkeerd gaat. Hmz.. mopper mopper mompel mompel.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Da's al een mooi lijstje Eric! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Alles wat opraakt, mag vervangen worden en alles wat nieuw is, mag ook gewoon aangekocht worden! Ik zie op andere fora nog wel meer uitzonderingen, om toch nog een paar suggesties te doen: Alle producten met korting Alle producten die mogelijkerwijs niet meer verkrijgbaar zijn na de sabbatical Alle producten uit een serie die je compleet wilt hebben Dan kan ik met enige trots melden dat mijn sabbatical al 40+ jaar duurt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gusto Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Alles wat opraakt, mag vervangen worden en alles wat nieuw is, mag ook gewoon aangekocht worden! Ik zie op andere fora nog wel meer uitzonderingen, om toch nog een paar suggesties te doen: Alle producten met korting Alle producten die mogelijkerwijs niet meer verkrijgbaar zijn na de sabbatical Alle producten uit een serie die je compleet wilt hebben Dan kan ik met enige trots melden dat mijn sabbatical al 40+ jaar duurt Lolbroek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Alles wat opraakt, mag vervangen worden en alles wat nieuw is, mag ook gewoon aangekocht worden! Ik zie op andere fora nog wel meer uitzonderingen, om toch nog een paar suggesties te doen: Alle producten met korting Alle producten die mogelijkerwijs niet meer verkrijgbaar zijn na de sabbatical Alle producten uit een serie die je compleet wilt hebben Dan kan ik met enige trots melden dat mijn sabbatical al 40+ jaar duurt Alle kwasten van L'Occitane opkopen is ook een van de uitzonderingen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Alles wat opraakt, mag vervangen worden en alles wat nieuw is, mag ook gewoon aangekocht worden! Ik zie op andere fora nog wel meer uitzonderingen, om toch nog een paar suggesties te doen: Alle producten met korting Alle producten die mogelijkerwijs niet meer verkrijgbaar zijn na de sabbatical Alle producten uit een serie die je compleet wilt hebben Dan kan ik met enige trots melden dat mijn sabbatical al 40+ jaar duurt Net als: "Ik rook niet meer, maar ook niet minder!!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongShave Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Goed bezig, Ron! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Wees blij dat er zulke mensen zijn, die dan op z'n tijd spullen aanbieden in de markt tegen verminderde prijzen waardoor anderen weer geholpen worden, het is trouwens mede de schuld van Marco!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 die Marco altijd maar weer ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Klopt, ik als collega-pispaal sta mijn revaliderende collega natuurlijk bij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ervik Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 Waar droom jij dan van #kalerolf ? Of willen we dat niet weten? groeten Ervik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 Heeft niks met scheren te maken waar ik van droom dus niet geheel relevant. Nou niets met scheren ??? https://www.facebook.com/178404522335336/photos/a.179781062197682.1073741830.178404522335336/446819892160463/?type=1&theater Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts