Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hi allen,

Er zit binnenkort een vliegreis aan te komen en ik zou graag mijn scheerspullen mee nemen. De zeep etc. kom ik wel uit, maar hoe verpakken jullie je scheerkwast en open mes?

groeten,

activ

Posted

Dat open mes heb ik geen ervaring mee, maar de kwast kun je in een koker stoppen. Muhle heeft een reiskoker, die onder andere wordt verkocht via Man and Shaving en soortgelijke sites. Ikzelf heb een reiskwastje van TOBS, waar een koker bij zit. Je kunt misschien ook zelf wat maken van PVC-buis. Let er dan wel op dat je aan ventilatiegaten denkt, de kwast moet wel een beetje kunnen luchten.

Posted
Hi allen,

Er zit binnenkort een vliegreis aan te komen en ik zou graag mijn scheerspullen mee nemen. De zeep etc. kom ik wel uit, maar hoe verpakken jullie je scheerkwast en open mes?

groeten,

activ

Kwast in een koker inderdaad, en het mes in het hoesje of in een etui. Er van uitgaande dat je je mes in de ruim bagage doet uiteraard, anders kun je het wel shaken.

Posted
Nee, geef ze geen naam. Die onthou ik toch niet. ;)

Waarop ik meteen aan Zappa moet denken.

"What will I say the next day to whatever I drag to my hotel tonight"

Posted
Bedankt voor de tips, ik ga opzoek naar een kokertje. Moet goed komen zo.

Ik heb er nog een. Zal ik een fotootje plaatsen als ik thuis ben?

(ik heb inmiddels een reiskwast)

• 2 weeks later...
Posted

Nog even een laatste update: Alles is heelhuids heen en weer gekomen.

Bedankt allemaal nog voor het meedenken.