Froop Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Wat ik me net toch tegenkwam. Na een flinke scheerbeurt dacht ik mezelf te belonen op bovengenoemde aftershave. Je kijkt niet eens meer naar de fles, maar naar het plasje in je hand. En verrek! Waar deze bruin hoorde te zijn, was ie bijna helemaal groen! De geur is ook nog eens minder sterk geworden. Heeft iemand enig idee waar dit door komt, of dat dit zo hoort? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Wow, dat is wel vreemd. Geen idee wat het kan zijn trouwens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Froop! Dat is een tijdje geleden. Parfums en gelijksoortigen kunnen bederven (jammer dat je daar pas achter komt als je het al op hebt gespoten gvd@$%&!) Maar ik kan me ook voorstellen dat bepaalde geurstoffen enigszins vervliegen of op een andere manier verdwijnen dan wel verminderen. Dat van die kleur vind ik wel heel vreemd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Heb er hier eentje staan in een versproeier, nog altijd goed van geur en kleur, even in de kast gekeken waar een al wat ouder exemplaar ongeopend staat en die was ook goed. Mysterie ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loei Posted June 19, 2015 Share Posted June 19, 2015 Ik weet dat bijvoorbeeld EdT's die langer staan en regelmatig aan zonlicht worden blootgesteld de geur en mischien ook wel kleur kunnen verliezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
3gor4 Posted June 20, 2015 Share Posted June 20, 2015 Nou, mijn asb van Musgo Real is ook ' rot ' geworden. Terwijl er nog meer dan 98% in zat, alleen in de badkamer heeft gestaan en niet meer dan 10 keer gebruikt is. Het ruikt naar een natte stoffige tapijt die al 100 jaar op een neglected zolder heb gelegen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts